Topení
Autor: WeNtiL (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2009 22:33 Cus lidi..prosim vas mam na vas jeden dotaz..kdyz potrebuju vymenit topeni musim vyndat celou pristrojovku??nebo je jednodussi postup..Diky moc. Re: Topení
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2009 23:22 Potřebuješ to vyndat ve Favoritu nebo v Golfu?! ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) Re: Topení
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 00:04 A jestli v Opelu, tak tě vyndání přístrojovky nemine ... Re: Topení
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 09:42 V Kadettu je to otazka pul hodky. Staci sundat plasty dole kolem topeni u tunelu a tam na Tebe bafne topeni. Potom uz jen odpojis hadice v motoru. Re: Topení
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 10:22 Standa:
Jestli má ale třeba Omegu B, tak výměna topení (resp. výměníku) znamená totální demontáž palubky a středového tunelu. A je to opravdu pakárna nad pakárny!!! Nikomu bych to nepřál... Re: Topení
Autor: wentil (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 19:57 mam na dilne astru f tak s ejen pptam....pocital jsem s tou palubkou....pred tydnem sem ji sundaval na berlingu a docela to slo sice den srani stim..... |