www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
5. Interier, Exterier :  Technická poradna   okna, palubovka, karoserie, nárazníky 
Koroze kolem víka nádrže
Autor: joop (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2009 09:10

Zdravím, máte někdo zkušenosti jak postupovat při korozi kolem víka nádrže? Lemy atd mám opravené, ale tohle by byla asi dost práce na ho-no:-/ Koroze uz je i vevnitr za víkem, zacina to tam od koroze cele praskat, je nejake nebezpečí, ze by to mohlo mit vliv nejak na tu nadrz primo? Jsem laik, neukamenujte me. A nic podobneho jsem v "hledat" nenasel,diky moc

Re: Koroze kolem víka nádrže
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2009 09:17

Tuhle cast samozrejme taky sezes, tak ze pokud mas opraveny lemy, vymen i tohle.
POkud je to hodne zrezly, tak uz to stejne nijak moc nezachranis.

Bohuzel nepises na jakem to je aute...

Re: Koroze kolem víka nádrže
Autor: joop (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2009 10:10

Jaj, omlouvám se...je to F-ko Astra, hatchback 96...no lemy atd mam proste prebrouseny,prestrikany atd,zadna vymena...udelal jsem to v lete a pres zimu to stejne zase vylezlo.

Re: Koroze kolem víka nádrže
Autor: dokturek (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2009 10:34

ja to musel dělat taky stači koupit tenhle kus
www.mjauto.cz

Přílohy: klk5050522.JPG (6.1KB)  
Re: Koroze kolem víka nádrže
Autor: joop (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2009 10:49

Uau, to teda koukam...to je zcela jiste ten "vnitrek" kolem víka nadrze, ze? Mate zkusenosti s vymenou? Jak slozity je to proces?

Re: Koroze kolem víka nádrže