Astra F vs. Astra Classic
Autor: Kychot (IP zapsáno)
Datum: 30.08.2009 21:07 Často se tu píše Astra Classic = Astra F, což není tak 100%, proto bych si rád ujasnil všechny rozdíly, které se tu na fórech tu a tam naťuknou. Nejde ani tak o to, co která má nebo nemá, ale hlavně, co je JINAK. Tedy kde je možnost zrady při výměně nějakého dílu z Astry F do Classic. (Konkrétně, mám Astra Classic 1.4 Caravan.)
Přední náprava – údajně měly Astry Classic nějakou zesílenou přední nápravu – v čem je tedy rozdíl a co tam z Astra F jde či nejde přehodit? Motor, zapalování, ECU: Do Astra classic 1.4 se dávaly už jen X14NZ, ale jsou totožné s X14NZ z Astry F? Byly vyráběny v Gliwicích? Co jsem se doslechl, tak X14NZ u Aster F měly už všechny modul zapalování, zatímco ten můj X14NZ má klasický rozdělovač. Je tam rozdíl jen v elektrické části nebo také v uchycení a ve vačkovém hřídeli? Ale údajně se u Aster Classic dělaly varianty s rozdělovačem a s modulem: v tom případě byly ty motory s modulem s Astrou F totožné? A co ECU: je stejný ECU pro rozdělovač a pro modul zapalování? Nebo se liší ECU pro F a Classic nebo i mezi těmi verzemi Classica? Navíc immobilizér: V Astrách F údajně už byl všude, ale já ho tam nemám. Je tedy rozdílný ECU pro auto s immobilizérem a bez něj? Liší se tedy označení ECU Multec pro X14NZ pro tyhle různé varianty? Nebo se to jen dá nějak různě nastavit nebo zapojit? Jinak také řečeno, je nutné s motorem z Astry F kupovat i příslušné ECU, takže holý motor je mi k ničemu? A samotné vstřikovadlo: to je shodné? Schema zpojení: Ani v Etzoldovi ani na [www.opelastra.cz] není zapojení pro motor X14NZ. Občas se tu na fóru říkalo, že ECU je u X14NZ zapojená stejně jako u C14NZ, znamená to tedy, že i celé schéma je totožné? A je tedy schema pro Astru Classic totožné jako pro Astru F? Re: Astra F vs. Astra Classic
Autor: Juri. (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2009 17:22 Astra Classic se opravdu = Astra F. Astra F se začala vyrábět v Polsku
v roce 1998 s označením Classic z důvodu rozlišení od nově vyráběné Astry G. Toto samé označení dostala i Astra G po ukončení výroby Astra Classic ( F ). a převedení výroby do Polska při zavedení výroby Astry H. Od začátku výroby v roce 1991 až do ukončení výroby AF došlo k různým úpravám některých částí, ale základ zůstal stále stejný.Některé náhradní díly je stejně nutno kupovat dle čísla motoru a roku výroby auta. X14NZ kompresní poměr 9,4:1 44kW/5200ot/m. Použití: Astra F údajně bez AGR X14SZ kompresní poměr 9,6:1 44kW/5400ot/m. Použití: Combo B, Corsa B s AGR Re: Astra F vs. Astra Classic
Autor: Kychot (IP zapsáno)
Datum: 15.09.2009 07:50 Na německé wikipedii viz "Opel Astra F" [de.wikipedia.org]
je v tabulce je uvedeno, že do Aster F se 09/91–08/96 dával C14NZ a 09/96–03/98 X14SZ. Tak to je zřejmě chyba? Na polské wikipedii [pl.wikipedia.org] je zase něco malinko jiného. |