www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
1. Obecné :  Technická poradna   názory, rady, dotazy 
Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 12:31

Mam v planu poridit si diagnostiku, na internetu sem nasel vic typu, ale nevim jakej je mezi tim rozdil, na forum sem o tom zadnej clanek nenasel tak se tedy ptam co by ste mi doporucili?

OPEL TECH 2 - 1150 kc
OP-COM - 1600 kc

jde mi taky o to aby to slo pres usb na win vista.

Re: Diagnostika ?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 13:26

Především musíš vědět, co od toho chceš a na co to chceš.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 22:52

Tak za prve to potrebuju abych vedel proc se mi motor prepnul do nouzoveho rezimu, za druhe az budu mit hotovou dratovacku k tidu abych si nastavil rozmer pneu. a taky me budou zajimat aktualni hodnoty ktery to bude ukazovat za jizdy. A kdyz tam budou naky moznosti nastaveni budu jedine rad, rad experimentuju winking smiley

Jo a chci to na Astru F rv.97 winking smiley

Re: Diagnostika ?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 23:48

Předně tě zklamu. Ani jeden z nich neumí (alespoň z mých zkušeností a z verzí, které mi prošly rukou) změnit rozměr kol ani v TIDu, ani v MIDu. Na zjištění, proč svítí kontrolka elektroniky motoru stačí kancelářská sponka. Co se týká nějakých live data, tak to samozřejmě umí a dokonce ukládat v textu, resp. číslech v jakési tabulce. A co se týká nějakých možností, tak OP-COM je na tom mnohem lépe.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 01:12

To jsi me teda zklamal, hlavne na zmnenu tech kol sem to chtel koupit, zimaky mam precejenom trosku jiny nez letnaky :-(
No nic vyblikam si zavady a pak budu resit co s tim sad smiley

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 11:29

0335 0341 - to jsem dopad :-(

Re: Diagnostika ?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 11:43

Hm, zajímavý. A co to dělá a nedělá?

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 12:02

Je to na delsi vypraveni, tak 2 tejdy zpatky sem si v klidu jel, najednou auto drblo a rozsvitil se nouzovej rezim, tak sem vyradil a nez auto setrvacnosti dojelo tak mi to chciplo, na zastavce zvednu kapota a koukam kryt od rozvodu se tam na volno placal. Moc se tomu nechtelo ale s troskou plynu motor nastartoval a dojel sem cca 2km k jednomu opravari. Ten mi udelal komplet rozvody s vodni pumpou a vsechno bylo v pohode. V pohode sem nastartoval a odjel od nej 5km na nejblizsi benzinku, tam sem natankoval plnou a cca 1 sec po nastartovani se mi to zas rozsvitilo a sviti to do tedka. Ted sem to vyblikal, na chvilku odpojil baterku abych to vymazal a hned po nastartovani to zase svitilo a kody to hazi porad stejny.

Auto jede perfektne, akorad nouzovej rezim ma omezovac na 4500 otakec [ 165 km/h] x20xev se 135 000 km.

Re: Diagnostika ?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 17:00

no nevim... asi mazání nepomuže... zdá se že bud je jsou špatný snimače otáček na klice a polohy vačky :-) nebo špatnej kabel.. třeba ti vlít pod ty uvolněné plastíky a nebo se to rovnou poskočilo :-) ale typnul bych to spíš na KO kabely než obě čidla... za předpokladu dobře udělaných rozvodů

Re: Diagnostika ?
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 17:01

A neeebo nakurvená ECU...

Re: Diagnostika ?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 17:09

rychlý překlad OPELTECHu

Synchronizace mezi značky na klikové hřídele na disku byly
58 luštěniny žádná kontrola zubů zjištěny

Čas bude uznána za zub, není věrohodné.

Je-li min dluh kód P0335, a otáčky motoru vyšší než 8000 U /
Byly zjištěny další chyby kód P0340 P0341
(Chyba snímače vačkového hřídele) je uložen.
(Zkratu na zem nebo přerušení obvodu)
(Short-circuiting žíla) proti oscilátor linka
(Volná připojení signálu řádků)

Výše uvedené podmínky musí být splněny alespoň 3,5 s
Náhradní Hodnota:

Nockenwellennotlauf
Polohy klikového hřídele, otáčky motoru a zapalovací časování
jsou vypočteny z vačky signálu. Otáčky
4512 ot. / min limit.
Dopad:

Pokud se kromě P0340 PO341 a P0335 kód chyby kód chyby
skladovat, uzamčené vstřikování a zapalování.
Poznámka:
"Limp-home program" zůstane aktivní až do příštího zapalování OFF.
Affected svorky:
16, 24, 29



B-02, F2: ERROR CODE TABLE
FC
Kód chyby Setzbedingung
Opravný prostředek
Vačkových hřídelí S.
P0340
C-14
SIG. ZÁVADY

Změna signál čidla vačkové hřídele bylo provedeno během startu motoru
se v období mezi 1. a 6 Signálu změna klikového hřídele snímače

Je-li min dluh kód P0340, a otáčky motoru vyšší než 8000 U /
Byly zjištěny další chyby kód P0335
(Snímač klikového selhání) je uložen.
(Short-circuiting žíla) proti oscilátor linka
(Zkratu na zem nebo přerušení obvodu)
(Přidělení polohy klikového hřídele, vačkové hřídele pozice
nesprávné)

Výše uvedená podmínka musí být splněna alespoň 3,5 s
Náhradní Hodnota:

Během warm-upu motoru (rychlost menší než 736 ot / min)
je nejvyšší povolená rychlost na 4512 ot. / min, zapalování při 12 ° CA
upravená pro pozdní a zamkl zaklepat kontrolu. V provozu, provoz
Motor i nadále bez jakýchkoliv omezení.
Poznámka:

Náhlém selhání vačkový hřídel signálu v provozu (bez
Přerušovaný kontakt) může být odhalena až do příštího spuštění motoru.

"Limp-home program" zůstane aktivní až do příštího zapalování OFF.
Affected svorky:
13, 31, 32, 29

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 22:13

jestli sem ten preklad z opeltechu dobre pochopil tak je prerusenej signal z cidla z kliky a motor bezi podle signalu cidla z vacky ?

Skusim najit ty cidla a omrknout kabliky, co je to za kablik co vede horem kolem krytu rozvodu takovej malej cernej ?

Opravare co mi delal rozvody moc neznam, ale doporucil mi ho znamej ze je dobrej.
Kdyz sundam kryt rozvodu vykoukam na tom jako laik neco ?

Re: Diagnostika ?
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 23:02

Když otočí motorej do správné polohy, tak musejí všechny rysky na kladkách sedět s ryskama, co jsou vyznačené nejspíš na krytu. Čidlo na klikovku je na přední straně motoru (ta u chladiče) a kabel k tomu vede ten co jde po krytu rozvodů, případně někde kolem - beru to podle motoru C20NE, ale mohlo by to být stejné.

-------------------------------------------------------
'86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE)
'88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE)
'00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT)

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 29.10.2009 09:49

Chvilku sem si s tim hral, kablik od cidla z kliky vypada v pohode, z venku neporusenej, pod sanim je konektor od kompletniho svazku v aute, ten je taky v pohode kontakty krasne cisty, odpojil sem to, zapojil a skusil nastartovat, kontrolka se rozsvitila cca po 0.5 km jizdy, po chvilce sem zastavil a vypnul motor, pak sem nastartoval a celou cestu do Plzne [cca 30km] nesvitila. Prvni nastartovani v Plzni a a zase svicila.

Jednou sem nastartoval, jel cca na 1500 otacek, kouknu na otackomer ten vyletel nekam na 5000 a pak dolu a kontrolka se rozsvitila, po seslapnuti spojky to chciplo.

Zitra skusim cislo z kliky vyndat a podivat se na nej.
Cidlo z vacky sem nenasel, nemel sem moc casu sad smiley

Re: Diagnostika ?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 29.10.2009 10:13

na klikovým čidle muže bejt bordel... je magnetické takže nasebe nabaluje kovové zbytk v oleji... pak muže ukazovat blábol

Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 05.12.2009 16:44

Cidlo na klice sem nechal vymenit, kod 335 uz to nehlasi ted se akorad ze 341 stalo 340- mno jeste cislo na klice necham vymenit a snad to bude v poradku. Ale nevim proc 2 cidla odesli ve stejnou chvilku sad smiley

Bejvalka >>> Astra F 97 Combi X20XEV
Raketa >>> Vectra C 07 Z22YH



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  **     **  **    **  **    **        ** 
 **   **   **     **   **  **   ***   **        ** 
 **  **    **     **    ****    ****  **        ** 
 *****     **     **     **     ** ** **        ** 
 **  **    **     **     **     **  ****  **    ** 
 **   **   **     **     **     **   ***  **    ** 
 **    **   *******      **     **    **   ******  
Powered by Phorum.