Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 12:31 Mam v planu poridit si diagnostiku, na internetu sem nasel vic typu, ale nevim jakej je mezi tim rozdil, na forum sem o tom zadnej clanek nenasel tak se tedy ptam co by ste mi doporucili?
OPEL TECH 2 - 1150 kc OP-COM - 1600 kc jde mi taky o to aby to slo pres usb na win vista. Re: Diagnostika ?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 13:26 Především musíš vědět, co od toho chceš a na co to chceš. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 22:52 Tak za prve to potrebuju abych vedel proc se mi motor prepnul do nouzoveho rezimu, za druhe az budu mit hotovou dratovacku k tidu abych si nastavil rozmer pneu. a taky me budou zajimat aktualni hodnoty ktery to bude ukazovat za jizdy. A kdyz tam budou naky moznosti nastaveni budu jedine rad, rad experimentuju
Jo a chci to na Astru F rv.97 Re: Diagnostika ?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2009 23:48 Předně tě zklamu. Ani jeden z nich neumí (alespoň z mých zkušeností a z verzí, které mi prošly rukou) změnit rozměr kol ani v TIDu, ani v MIDu. Na zjištění, proč svítí kontrolka elektroniky motoru stačí kancelářská sponka. Co se týká nějakých live data, tak to samozřejmě umí a dokonce ukládat v textu, resp. číslech v jakési tabulce. A co se týká nějakých možností, tak OP-COM je na tom mnohem lépe. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 01:12 To jsi me teda zklamal, hlavne na zmnenu tech kol sem to chtel koupit, zimaky mam precejenom trosku jiny nez letnaky :-(
No nic vyblikam si zavady a pak budu resit co s tim Re: Diagnostika ?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 11:43 Hm, zajímavý. A co to dělá a nedělá? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 12:02 Je to na delsi vypraveni, tak 2 tejdy zpatky sem si v klidu jel, najednou auto drblo a rozsvitil se nouzovej rezim, tak sem vyradil a nez auto setrvacnosti dojelo tak mi to chciplo, na zastavce zvednu kapota a koukam kryt od rozvodu se tam na volno placal. Moc se tomu nechtelo ale s troskou plynu motor nastartoval a dojel sem cca 2km k jednomu opravari. Ten mi udelal komplet rozvody s vodni pumpou a vsechno bylo v pohode. V pohode sem nastartoval a odjel od nej 5km na nejblizsi benzinku, tam sem natankoval plnou a cca 1 sec po nastartovani se mi to zas rozsvitilo a sviti to do tedka. Ted sem to vyblikal, na chvilku odpojil baterku abych to vymazal a hned po nastartovani to zase svitilo a kody to hazi porad stejny.
Auto jede perfektne, akorad nouzovej rezim ma omezovac na 4500 otakec [ 165 km/h] x20xev se 135 000 km. Re: Diagnostika ?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 17:00 no nevim... asi mazání nepomuže... zdá se že bud je jsou špatný snimače otáček na klice a polohy vačky :-) nebo špatnej kabel.. třeba ti vlít pod ty uvolněné plastíky a nebo se to rovnou poskočilo :-) ale typnul bych to spíš na KO kabely než obě čidla... za předpokladu dobře udělaných rozvodů Re: Diagnostika ?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 17:09 rychlý překlad OPELTECHu
Synchronizace mezi značky na klikové hřídele na disku byly 58 luštěniny žádná kontrola zubů zjištěny • Čas bude uznána za zub, není věrohodné. • Je-li min dluh kód P0335, a otáčky motoru vyšší než 8000 U / Byly zjištěny další chyby kód P0340 P0341 (Chyba snímače vačkového hřídele) je uložen. (Zkratu na zem nebo přerušení obvodu) (Short-circuiting žíla) proti oscilátor linka (Volná připojení signálu řádků) • Výše uvedené podmínky musí být splněny alespoň 3,5 s Náhradní Hodnota: • Nockenwellennotlauf Polohy klikového hřídele, otáčky motoru a zapalovací časování jsou vypočteny z vačky signálu. Otáčky 4512 ot. / min limit. Dopad: • Pokud se kromě P0340 PO341 a P0335 kód chyby kód chyby skladovat, uzamčené vstřikování a zapalování. Poznámka: "Limp-home program" zůstane aktivní až do příštího zapalování OFF. Affected svorky: 16, 24, 29 B-02, F2: ERROR CODE TABLE FC Kód chyby Setzbedingung Opravný prostředek Vačkových hřídelí S. P0340 C-14 SIG. ZÁVADY • Změna signál čidla vačkové hřídele bylo provedeno během startu motoru se v období mezi 1. a 6 Signálu změna klikového hřídele snímače • Je-li min dluh kód P0340, a otáčky motoru vyšší než 8000 U / Byly zjištěny další chyby kód P0335 (Snímač klikového selhání) je uložen. (Short-circuiting žíla) proti oscilátor linka (Zkratu na zem nebo přerušení obvodu) (Přidělení polohy klikového hřídele, vačkové hřídele pozice nesprávné) • Výše uvedená podmínka musí být splněna alespoň 3,5 s Náhradní Hodnota: • Během warm-upu motoru (rychlost menší než 736 ot / min) je nejvyšší povolená rychlost na 4512 ot. / min, zapalování při 12 ° CA upravená pro pozdní a zamkl zaklepat kontrolu. V provozu, provoz Motor i nadále bez jakýchkoliv omezení. Poznámka: • Náhlém selhání vačkový hřídel signálu v provozu (bez Přerušovaný kontakt) může být odhalena až do příštího spuštění motoru. • "Limp-home program" zůstane aktivní až do příštího zapalování OFF. Affected svorky: 13, 31, 32, 29 Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 22:13 jestli sem ten preklad z opeltechu dobre pochopil tak je prerusenej signal z cidla z kliky a motor bezi podle signalu cidla z vacky ?
Skusim najit ty cidla a omrknout kabliky, co je to za kablik co vede horem kolem krytu rozvodu takovej malej cernej ? Opravare co mi delal rozvody moc neznam, ale doporucil mi ho znamej ze je dobrej. Kdyz sundam kryt rozvodu vykoukam na tom jako laik neco ? Re: Diagnostika ?
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2009 23:02 Když otočí motorej do správné polohy, tak musejí všechny rysky na kladkách sedět s ryskama, co jsou vyznačené nejspíš na krytu. Čidlo na klikovku je na přední straně motoru (ta u chladiče) a kabel k tomu vede ten co jde po krytu rozvodů, případně někde kolem - beru to podle motoru C20NE, ale mohlo by to být stejné. ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 29.10.2009 09:49 Chvilku sem si s tim hral, kablik od cidla z kliky vypada v pohode, z venku neporusenej, pod sanim je konektor od kompletniho svazku v aute, ten je taky v pohode kontakty krasne cisty, odpojil sem to, zapojil a skusil nastartovat, kontrolka se rozsvitila cca po 0.5 km jizdy, po chvilce sem zastavil a vypnul motor, pak sem nastartoval a celou cestu do Plzne [cca 30km] nesvitila. Prvni nastartovani v Plzni a a zase svicila.
Jednou sem nastartoval, jel cca na 1500 otacek, kouknu na otackomer ten vyletel nekam na 5000 a pak dolu a kontrolka se rozsvitila, po seslapnuti spojky to chciplo. Zitra skusim cislo z kliky vyndat a podivat se na nej. Cidlo z vacky sem nenasel, nemel sem moc casu Re: Diagnostika ?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 29.10.2009 10:13 na klikovým čidle muže bejt bordel... je magnetické takže nasebe nabaluje kovové zbytk v oleji... pak muže ukazovat blábol Re: Diagnostika ?
Autor: xpepa (IP zapsáno)
Datum: 05.12.2009 16:44 Cidlo na klice sem nechal vymenit, kod 335 uz to nehlasi ted se akorad ze 341 stalo 340- mno jeste cislo na klice necham vymenit a snad to bude v poradku. Ale nevim proc 2 cidla odesli ve stejnou chvilku Bejvalka >>> Astra F 97 Combi X20XEV Raketa >>> Vectra C 07 Z22YH |