Náhradní Klíček
Autor: Python (IP zapsáno)
Datum: 12.04.2010 19:40 Zdravíčko, chtěl bych se zeptat kde a zakolik se dá udělat kopie klíčku na Astru F x20xev p.s. hledal jsem a nenašel Re: Náhradní Klíček
Autor: gymor (IP zapsáno)
Datum: 12.04.2010 20:04 Ahoj, zkus normálně firmu, kde se dělají náhradní klíče. Většinou mají polotovary.
Mne stál náhradní klíč u nás 80,- Kč a bez problémů. Jo a je nejlepší přijet s autem, aby se mohl hned vyzkoušet. Re: Náhradní Klíček
Autor: Python (IP zapsáno)
Datum: 13.04.2010 05:54 dík, tohle mě už taky napadlo ale problém je v tom že tam je imobilizér takže to asi nebude zas tak jednoduchý Astra 2.0 16v 100kW X20XEV r.v. 96 a je to moje první a první už navždy zůstane Re: Náhradní Klíček
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 13.04.2010 08:12 Udělaj kopii čipu. Nic nového pod sluncem. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Náhradní Klíček
Autor: Petr Pláně (IP zapsáno)
Datum: 13.04.2010 16:46 Počítej s cenou kolem 1000 Kč. Re: Náhradní Klíček
Autor: Johnny006 (IP zapsáno)
Datum: 09.10.2010 17:43 Můj známý dal oba klíčky od své Astry (s imobilizérem) zájemci o koupi někomu kdo je zkrátka nedpostupný. Stojí to tam půl roku a už je vymlácený okýnko světlo atd. Zkrátka Astra míří kvůli tomu do sběru - to by mě docela mrzelo- je sice v nicmoc, ale byla funkční a o 6 let novější než moje pár let by pojezdila. Prosím nezná někdo:
1) firmu (Chrudimsko Pardubicko Královéhradecko) která by uměla uďelat za trochu rozumný peníz klíč s imo jen podle zámků když jim tam astru (+ doklady bez carpassu) přitáhnu? 2) nebo postup jak doma vyřadit Imobilizer - je tam X16XEL - udělal bych startování čudlem a dal bych tam jiný zámky nějaký starý i mám (v tom případě prosím na BlackD@atlas.cz) díky Johnny Přílohy: DSC03207-small).JPG (363.2KB) Re: Náhradní Klíček
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 09.10.2010 20:01 Johny:
Skoč si na vrakárnu, kup si sadu zámku a ŘJ s klíčem a hurá na silnici... Na AF je dnes všechno za hubičku, je to už bohužel starej šrot... Re: Náhradní Klíček
Autor: Johnny006 (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2010 12:48 Dík za doporučení 3. možnosti
Takže teda když vyměním samotnou ŘJ a zámky (ten u volantu bude nutný odříznout nebo odvrtat sem koukal) nemusím nic dělat s tou "čtečkou kódu u spínačky" ani s ničim jiným? Jo a byl tam centrál na DO. Myslíš že by v tom případě nějak chodil? Ten má taky svou řj a čeká na "kód" z těch klíčů ne? Re: Náhradní Klíček
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2010 13:54 Johny:
Mno, já nevím, jak to má přesně AF, ale u Omegy B, Vectry B se musí měnit i ten kroužek u spínačky (čtečka). Jinak dálka je napárována přímo v ECU - myslím, že pak lze klíč i změnit (dálka). Ale pro sichr se zeptej Vendyse - tomu bych krze elektriku věřil... Re: Náhradní Klíček
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2010 20:00 Jednotka motoru + jednotka immo (ten kroužek pod volantem) + čip a vše na sebe napárované, jinak to nepojede. Leda by majitel měl carpass, případně si ho nechat za pětikilo u Opela vyjet(je třeba velký TP a majitele v něm zapsaného včetně občanky). S carpassem lze naučit jiné čipy a původní smazat. A to Je jako Astra F s originál DO v klíčku? Pokud je DO jako zvlášť klíčenka a máš ji, mělo by to chodit. Pokud DO nemáš, pak opět jedině DO + jednotka, nebo carpass a naučit. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Náhradní Klíček
Autor: Johnny006 (IP zapsáno)
Datum: 11.10.2010 07:09 Jo bylo to v klíčku, díky za info aspoň vim co případně schánět. Nejlepší si to asi vymontovat z nějakýho auta aby byla jistota že to je napárované... |