Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 11:25 Na foru GSI jsem četl, že tam je jeden týpek, co si myslí že má jediný tenhle motor . Já koupil minulý rok Kadetta a první měsíc jsem ani netušil co to mám za "poklad" , myslel jsem že to je obyč 8V motor a vyklubala se z toho docela "vzácnost" co jsem tak pročítal fora, a navíc najeto pouhých 130tis km a mám přehled o jeho minulosti od roku 98/99...nedávno se mi podařilo ukořistit druhý motor "za pakatel" komplet k implantaci do auta s 230tis km , předchozího majitele už nebavilo každé tři roky vyvařovat přední nápravnici, absolvoval to 2x...otom vím své, Kadetta jsme vyvařovali ve dvou lidech 10 dní , to jsme si mysleli jak jen obsousíme a ošetříme spodek a bude se jezdit ...teď se pokouším urychlit práce abych stihl mezinárodní opel sraz ke konci září , moc se tam s přáteli těším...doufám že vás tam bude co nejvíc, ať je s kým hodit řeč a na co koukat
Zdraví Radek Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 15:25 doma se mě válí asi 1x navíc :-)
ha za 10dní :-) já ho dělal rok a už druhým rokem fiata [picasaweb.google.com] Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 15:59 jestli máš motor SEH dej si pozor, aby jsi k němu měl i SEH elektroniku ,výfuk a taky vačku která je prý nepatrně ostřejší. tenkrát jsem si ho taky přivezl a zjistil jsem že ecu byla z 20NE , hlava i s vačkou byla taky z C20NE ,výfuk jsem měl origo C20NE, takže ve finále jsem měl motor C20NE s vyšší kompresí, víc se hřál a natural 95 mu moc nechutnal,... když jsem si spočítal ,co by mě stálo dát tento motor do stavu ,aby měl těch cca 130PS ,...
tak ať maká jak má Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 18:13 Teda ty jsi Jeníku taky odvaha , tak hodně štěstí a hlavně chutě a nervů )...já mám za sebou celýho favorita a tenkrát jsem si říkal, že už mě v životě taková kravina nenapadne a toho jsem si vyvařit nechával...tak to já měl aspoň prahy v pohodě, lemy kdysi dělaný, kapsa zadního čela atd...aspoň jsem se natom "naučil" svářet CO2 , kámoš klempíř totiž udělal to nejjednodušší a na zbytek mě přišlo že nemá odvahu (on tvrdil čas ), tak mě mile rád pujčil svářečku a pohráli jsme si s tím sami, taky jsem tím ušetřil furu peněz a stejně bych u toho musel být, takže zabity dvě mouchy jednou ranou.... mám od předchozího majitele i fotky prací na něm ...co ty máš teda za agregát v tom svém kaďousovi?? Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 18:43 Míro, jako je pravda že jsem v tom při koupi nejel, protože byli v hajzlu svíčky ale měsíc předtím jsem to viděl nastartované (ale po čase když jsem rozdělal airbox jsem se zděsil co ten motor musel chudák dýchat a olej se má měnit při stání po dvou letech, v našem případě před nastartováním) a taky že to nemělo STK, povinné ručení, značky v depozitu atd, stálo to nějakou dobu, kterou si nechám pro sebe abych předešel zbytečným diskuzím a taky to byl nedodělanej tuzing (já jsem to zas částečně odtuzingovával, protože nemám rád vpředu lopatu na sníh a vzadu plnou neskutečně těžkou "zeď" a 17 kola, to by mi normálně nemohl fungovat podvozek s těma všelijakými dorazy pomalu natvrdo bez kroku tlumiče)...nechám se překvapit ...ale vzhledem k absenci katalyzátoru a lambda sondy, což jsou jedny z indícií při rozeznání motoru...sice tam na svodech 2-1 byl otvor pro lambdu ale zaslepený a já ho nechával před opískováním zavařit...na sprintech 400m s c20xe byl v cíli pozadu o délku auta....jinak ve výfucích je tam rozdíl 5mm na světlém průmeru ...já chtěl něco živějšího než je favorit, sice mám upravený motor a na sprintech dávám felicie 1,6 apod ale furt je to 1,3 a nemá to dostatečnej krouťák, je to vyhoněný otáčkama, charakter jak 16v ;-) (1. - 7tis, 2 - 7 tis., 3. - 6,5 tis atd, jede na 4 - 160, na 5 by jel věřím přes 180 (osobně 175, ručička šla pořád dál ale křižovatka se tam objevila...:-/) a prohnal jsem s tím pár našláplejch aut ...a na tohodle kadetta jsem si myslel už na základní škole, kdy jsme se na něho chodili dívat a dnes ho mám doma, no není to pěkný splněný sen? (dnes je mi 21 let) Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 18:56 Jeníku, prosímtě jak jsi vyřešil uchycení pásů se sportovní sedačkou? kadett má matici na rámu sedačky... Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 19:26 momentálně tam tohle :-) [gsi.cz] Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 19:30 Tu sedačku tam už tak 6let nemam :-)
jinak jsi odvaha tlačit SEHa do 7tis... pamatuji když se ještě kadetti válely po vrakáčích.. a většinou seháč tam ležel s dírou v bloku... Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 19:55 jsi špatně četl, psal jsem v souvislosti o otáčkách o favoritu ...Seha jsem ještě neměl možnost točit ;-) Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 20:00 SEHa
dělá 1-jednotka (napiš číslo a řeknu jaká je) 2- vačka (indície jak jí poznat mam na piccase) 3- píst (indícíe mam na picasse) 4- klikovka i tu tam mam vyfocenou.. nakonec ho dodělá i výfuk s komplet zhášečem atd... jinej průměr svodů (ty se zavařenou dírou tam nemaj bejt jsou slabší Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 20:01 oplik.jenik napsal(a):
------------------------------------------------------- > momentálně tam tohle :-) > [gsi.cz] > c=1043.0;attach=165;image To máš SEha s lexmaul RAm sáním? ...jak moc je to znát na výkonu? podle mě je to otom že všechny válce sají zhruba ze stejné vzdálenosti oproti origo továrnímu sání, a např u karbce se vzdáleností karbce od pístu dá měnit charakter motoru.... ale neviděl jsem to ve skutečnosti, pouze na fotkách....ještě jsem viděl jedno sportovní tovární sání, mám ho někde na fotkách, vypadá zhruba stejně jako originál ale je delší ve směru ke kabině Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 20:08 oplik.jenik napsal(a):
------------------------------------------------------- > SEHa > dělá > 1-jednotka (napiš číslo a řeknu jaká je) > 2- vačka (indície jak jí poznat mam na piccase) > 3- píst (indícíe mam na picasse) > 4- klikovka i tu tam mam vyfocenou.. > > nakonec ho dodělá i výfuk s komplet zhášečem > atd... > jinej průměr svodů (ty se zavařenou dírou tam > nemaj bejt jsou slabší JJ to jsem četl po forech...a taky ta absence lambdy, vyšší komprese, o katu nemluvě...svody jsem netušil ale bude to logické, když je zbytek výfuku z větší trubky že by měli na průměru narůst i svody...až zbude někdy čas, podívám se na vačku, zbytek motoru rozebírat zbytečně nehodlám...vy jste mi zavdali záminku pochybovat! jste děsný... Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 02.08.2012 04:57 to jak vypadá továrně to dělal irmscher koncem 80tých let...
jo lexmoual je trochu znát :-) holt už taky krachnul tak ty sání stoupaj na ceně.. Kompres dělá tvar pístu Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: polak64 (IP zapsáno)
Datum: 05.08.2012 08:58 ahoj,taky vlastním po dvou kusech SEHa ,jeden po skoro po komletní go a jeden v nálezovém stavu ve vraku kadetta ,ale nevím kdy mi zavrčí v aute ?? je spousta věci kolem a na kadeta se nedostává čas :-( [picasaweb.google.com]# dělník: Škoda Octavia combi 1.9 Tdi 4x4 mazlík: Kadett C18NZ ...velice pomalá reinkarnace na 20SEH Gsi Lexmaul Astra F 2.0 16v GSI [picasaweb.google.com] Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 05.08.2012 19:45 polak64 napsal(a):
------------------------------------------------------- > ahoj,taky vlastním po dvou kusech SEHa ,jeden po > skoro po komletní go a jeden v nálezovém stavu ve > vraku kadetta ,ale nevím kdy mi zavrčí v aute ?? > je spousta věci kolem a na kadeta se nedostává čas > :-( > [picasaweb.google.com] > 20SEH20ZdvihovyObjemS95100KompresniPomerEVicebodov > eVstrikovaniHVyso# Koukám že si také pěkně hraješ ...tu černou matnou na bloku máš černou vypalovací barvu? Tu tam mám já 2 vrstvy a pak 2 bezbarvého laku, počemž se z toho stala lekslá černá, která půjde lépe omývat ;-), teda alespoň doufám ...jedeš na zářijový sraz oplíků? Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 06.08.2012 07:54 na sraz kam? Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 22.08.2012 12:58 [opelsession.blog.cz]
oplik.jenik napsal(a): ------------------------------------------------------- > na sraz kam? Re: Opláci, tak se pochlubte kdo máte ještě origo motor 2.0SEH
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 22.08.2012 16:19 No jeden SEH se mi také povaluje v garáži, ale zatím nevím zda má vše co mít má... ještě jsem ho neotevřel
Na ten sraz jedu já na 90% ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) |