www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Problém s akcelerací
Autor: Pazzy (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2005 09:46

Zdravim Kadeťáky. Mam problémek s rozjížděním. Když více sešlápnu plyn a chci se rychleji rozjet, motor se tak trochu přidusí a pořádně se rozjíždí až s menším zpožděním. Jo a ještě by mě zajímalo, jestli někdo nevíte jak rozdílnej je plovák u Vectry A od Kadetta. Můžu je prohodit? Mám motor C16NZ, dík za radu.

Re: Problém s akcelerací
Autor: Rom@n (Kadett) (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2005 10:10

To prodlení by mohlo být způsobeno špatně nastaveným předtihem.Podíval bych se ještě na vzduchovej filtr.

Re: Problém s akcelerací
Autor: otuan (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2005 12:28

Pazzy//. Někde jsem četl, že by jednou z příčiny přidušení motoru při akceleraci mohly být nedotážené svíčky. Nevím zkus se podívat.

Re: Problém s akcelerací
Autor: MARTIN (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2005 17:08

MáM TAKY TEN PROBLéM U C14NZ...:-(

Re: Problém s akcelerací
Autor: pazzy (IP zapsáno)
Datum: 27.04.2005 12:23

Tak fajn, zkusim se mrknout na to a co se týče toho vzduchovýho filtru, je pravda že už toho má hodně za sebou. Snad to pomůže, tak dík.

Re: Problém s akcelerací
Autor: robert (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 07:15

zdravím ,mam taky C16NZ Kadetta a uplne stejny problem, jenze to dela jen nekdy a pak to zase prestane a auto jezdi jak ma. Uz jsem zkousel vymenit vzduch. filtr, i svicky , ale dela to stale.Pazzy napsal:

> Zdravim Kadeťáky. Mam problémek s rozjížděním. Když více
> sešlápnu plyn a chci se rychleji rozjet, motor se tak trochu
> přidusí a pořádně se rozjíždí až s menším zpožděním. Jo a ještě
> by mě zajímalo, jestli někdo nevíte jak rozdílnej je plovák u
> Vectry A od Kadetta. Můžu je prohodit? Mám motor C16NZ, dík za
> radu.

Re: Problém s akcelerací
Autor: marselino (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 15:29

Taky potenciometr škrtící klapky by to mohl být.

Re: Problém s akcelerací
Autor: Petr F. (IP zapsáno)
Datum: 29.04.2005 22:25

Takže plováky nejsou stejný, vectra má totiž nádrž na 60litrů a kadet kolem 50ti, takže tomu odpovídaj i jiný hodnoty potenciometru. No a co se týká toho přidušení, podívejte se všichni na ukostření motorů, že tam drát drží, neznamená že je to v pořádku, jedná se už o staré spoje a tudíž nekvalitní, je potřeba dát nová očka na ukostření motoru a jednotky a ty zaletovat. Dále je potřeba zkontrolovat kompletní funkci elektroniky a to bez osciloskopu nikdo neudělá (dá se na tom poznat i kvalita ukostření). V 60ti procentech (to bylo ukostřením), dále pak nízkým tlakem paliva (unavená pružinka), chybnou funkcí EGR ventilu (neodpojovat!! - má vliv na spotřebu cca 0.5 - 1 litr). Ale jak říkám bez osciloskopu to nejde.

Re: Problém s akcelerací
Autor: Marek (IP zapsáno)
Datum: 06.05.2005 06:41

Čau, já mám také podobná problém. Navíc když už s autem jedu a snažím se pořádně roztáhnout nějakou rychlost, tak se mi to lehce cuká - výpadky zátahu (nevím, jak to přesně popsat). Prostě když naplno šlápnu na plyn, tak mi chvilku jde motor naplno, jak má (např. 3 s), pak má náhlou ztrátu výkonu (cca. 1s) a pak znovu jde do zátahu. To celé se opakuje. Jakoby ECU omezila dávkování benzínu. Když pak jedu s konstatním plynem (auto nezrychluje), problém se nevyskytuje. Také nevím, co s tím. Pokud s tím máte někdo zkušenost, poraďte prosím. Díky!

Re: Problém s akcelerací
Autor: PetrM. (IP zapsáno)
Datum: 06.05.2005 06:50

X16SZR
Tohleto krátké přidušení mi dělá také, když je motor studený a venku je chladnějc a vlhko (třeba ráno po deštivé noci). Jakmile se motor zahřeje, už to nedělá. Je zajímavé, že to nedělalo v zimě, když mrzlo. Mám nový filtry i svíčky, lambdu.

Re: Problém s akcelerací
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 06.05.2005 07:04

To Petr F. - Petre prosim Te kdyz pises o zvyseni spotreby pri odpojeni EGR ventilu, tak prosim s poznamkou ze jen u astry, ktera ma tenhle ventil ovladanej elektronicky. U kadetta (konkretne u C16NZ) to spotrebu skutecne nezvysuje !!!

Co se tyka vypadku zatahu pri akceleraci, tak ho muze zpusobovat indukcni civka, ktera muze byt mirne navlhla (stara, praskla, nebo jinak porusena). Proto taky za vlhka se to projevuje vic.

Re: Problém s akcelerací
Autor: Dall (IP zapsáno)
Datum: 06.05.2005 08:24

mě u kadetta zase problémy s akcelerací vyřešila výměna rozdělovače.
U toho staryho mi protejkal olej kolem osičky a nechtěl táhnout. Po výměně to akceleruje v celym rozsahu.
.....Tedy pokud na mě teslacky kabely zrovna neplivou svoje střeva (u 3 ze 4 mi při stažení zůstaly kontakty na svíčce)

Re: Problém s akcelerací
Autor: George (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2005 20:55

Chlapi, co by melo zpusobovat cukani pri ubrani plynu? Krokovej motorek jsem uz nedavno vytahoval a pracuje dobre, taky cistil zabu od oleje a nakonec pouzil prisadu do benzinu na vycisteni soustavy. Na co bych se mel zamerit, nevyblikal jsem nic.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **   ******    ********         **        ** 
 **     **  **    **   **     **        **        ** 
 **     **  **         **     **        **        ** 
 **     **  **   ****  **     **        **        ** 
  **   **   **    **   **     **  **    **  **    ** 
   ** **    **    **   **     **  **    **  **    ** 
    ***      ******    ********    ******    ******  
Powered by Phorum.