www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Uzemnění motoru C16NZ - Kadett
Autor: Láďa (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 09:02

Nemáte někdo přehled kde všude je zemnění u Kadetta C16NZ? Fotka by byla úplně ideální.

Re: Uzemnění motoru C16NZ - Kadett
Autor: Petr A-C C14NZ (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 09:13

A co tak se podivat do el. schemat pro Kadett, hlavni schema mas to tam pekne vypsane. Pokud teda nechces fyzicke foto.

Re: Uzemnění motoru C16NZ - Kadett
Autor: Láďa (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 10:03

Schéma je sice fajn (až na to že když nemusím tak do nich nekoukám), ale třeba převodovka na kastli je většinou zemněná měděným páskem. Já tam mám už origo jen nějaký drát s patrně odušovacím prvkem nebo co to je. Tohle ti schéma podle mého názoru nepoví. Potom bývá uzemněný alternátor, ale to budu muset asi opravdu dohledat ve schematech - stejně zase nebudu vědět čím to bývá zemněné. Jinak jsi se trefil, kdyby bylo fyzické foto, bylo by to nejjednodušší.

Re: Uzemnění motoru C16NZ - Kadett
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 10:41

mezi převodovkou a podběhem by měl být silný měděný pásek a slabý drát s kondíkem na odrušení, pak by měl být zemnící pásek od altíku na hlavu motoru, některé motory mají mínus od baterky přiveden na šroub mezi motorem a převodovku a pak mají slabší drát od baterky na přední masku, jiné mají silný drát na masku a na motor nic, první varianta je lepší, doporučuji pokud to nemáš natáhnout silný drát (aspoň 6 mm) z mínusu baterky na motor, kostření motoru páskem přes převodovku totiž může zoxidovat a pak ti při zastartování shoří spousta věcí (spojkové lanko, ECU, čidlo oleje)



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
  ******   **     **  **    **  **     **  ******** 
 **    **  ***   ***   **  **   **     **     **    
 **        **** ****    ****    **     **     **    
 **        ** *** **     **     **     **     **    
 **        **     **     **     **     **     **    
 **    **  **     **     **     **     **     **    
  ******   **     **     **      *******      **    
Powered by Phorum.