Vyblikání ECU
Autor: Mirek (IP zapsáno)
Datum: 10.08.2005 15:45 Vyblikal jsem u motoru C20XE kontrolku ECU podle návodu (pamět závad) a nahlasilo mi to číslo 31 a pak 73. Vždy třikrát za sebou opakovalo blikáni tyto čísla. Postupne, nejdrive 31 a pak 73. Nenasel jsem v navodech co to je za zavadu. Kde se to dozvim? Díky za radu... Re: Vyblikání ECU
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 10.08.2005 16:17 www.calibra.cz -> Technika -> Chybove kody Re: Vyblikání ECU
Autor: Mirek (IP zapsáno)
Datum: 11.08.2005 08:11 Super, díky... Zjistil jsem že je špatně toto: - Induktivní impulzní cidlo - žádný signál o poctu otácek - vypnutý motor - Meric hmotnosti vzduchu - príliš nízké napetí No jo, ale co s tim ted, kdyz nevim jak to opravit a kde to najit, ty cidla atd... Re: Vyblikání ECU
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 11.08.2005 09:21 ta první porucha je logická protože je motor v okamžiku diagnostiky bez otáček, tudíž to vlastně žádná chyba není no a s tou druhou ti nepomůžu protože nemám gsi, je to tzv. váha vzduchu a je hned za airboxem v sání, na proměření funkčnosti by měl stačit takový ten multifunkční digitální měřák z obi za 200,-, bohužel ale nevím hodnoty jaký má ukazovat Re: Vyblikání ECU
Autor: Ivan C20NE -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 11.08.2005 10:34 A nízké napětí z měřiře vzduchu může být zpusobeno jen tím, že se motor dusí. Mě se tato chyba oběvila, když jel motor na dva válce a já hodně přidal plyn. Otáčky neodpovídaly průtoku vzduchu. Re: Vyblikání ECU
Autor: Mirek (IP zapsáno)
Datum: 12.08.2005 12:58 Vrabi > Vahu vzduchu jsem vyndal, vycistil opatrne ty pacicky co tam jsou uvnitr schovany a prostrikal kontakty kontaktolem. Nepomohlo to. Dal jsem i nove svickove kabely (pro jistotu) a taky nic. Ivan > Takze kdyz se motor dusi znamena to ze s tim mam udelat co? - Vymenit vahu vzduchu? - Privést mu vic vzduchu? Mam tam "Káenkovej" filtr, takze vzduchu musi mit dostatek. Re: Vyblikání ECU
Autor: Mirek (IP zapsáno)
Datum: 15.08.2005 08:45 OPRAVENO => Radost :-) Děkuji všem za rady, byla to vadná váha vzduchu. |