www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Problém při studeném startu
Autor: Mirek (IP zapsáno)
Datum: 23.08.2005 10:05

Nazdárek všichni, koukám tady na tu poradnu a je to přesně to, co hledám. Velkej dík tomu, kdo to založil. Tak si myslím, že by jste mi mohli pomoci. Vlastním Kadetta, motor C16NZ, rok výroby 89. Při studeném startu to v motoru zní, jako kdyby jel na tři válce. Po nekolikerém sešlápnutí plynu je to dobrý. Taky se mi stává, že někde zastavím a auto nehche naskočit. Dostanu se klíčkem do polohy před startem, kontrolky svítí, ale to je vše. Na roztlačení chytne okamžitě. Předem děkuji za veškeré rady.

Re: Problém při studeném startu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 23.08.2005 10:17

Pri studenem startu muzes slyset hydrostavy, cili hydraulicka zdvihatka, ktera vymezuji vuli ventilu, protoze po startu chvilku trva nez se natlakuje okruh oleje.
Na tri valce..... no......jak vypadaji svicky, vicko rozdelovace, palec, popripade svickovy kabely??

Co se tyka nestartovani - Tak treba spatne ukostreny motor a starter nema dostatecnou kostru, nebo problem se silovym kontaktem ve starteru, jako treba povoleny srouby, nebo primo oxidace toho samotnyho kontaktu (najdes ho v malym valecku na samotnym starteru.
Zkus zapnout zapalovani, vyradit, zatahnout rucku a spoj na tom malym valecku na starteru oba srouby M8 nejakym silnym klicem, nebo sroubovakem. Starter by se mel roztocit. ALE POZOR AT MAS VYKVALTOVANO !!!

Zatim tolik..:-)

Re: Problém při studeném startu
Autor: Mirek (IP zapsáno)
Datum: 23.08.2005 11:01

Díky,určitě zkusím. No rozdělovač navypadá najlépe, tak to může být v něm. Svíčky jsou ok. Jak musí být připevněny kabely ke svíčkám. S jedním kabelem je možné pohnout, ostatní drží pevně, tak by to mohlo být ono. Mám ještě jeden dotaz. Těleso vstřikovacího zařízení(Multec) je totálně špinavý od oleje, to asi nebude normální, že? Jo a ještě na kulatém filtru jsou umístěné takové dva jakoby šrouby, na té vstupní rouře, prý je to na regulaci teplého vzduchu. Jak by tyto šrouby měly být natočeny? Dík.

Re: Problém při studeném startu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 23.08.2005 11:31

Rozdelovac otevri a uvidis jestli nejsou zarostly kontakty na vicku, to dela dost velikej bordel.

Nevim co myslis pripevnenim kabelu ke svickam. Kabel prece prijde na svicku na doraz.

Vstrikovaci hlava bude od oleje vzdycky spinava, protoze do toho velikeho talire kde je filtr vede i odvetravani vyparu z motoru, uprava tohodle je na www.kadett.cz v sekci Technika. Nicmene neni do veci celou vstrikovaci hlavu sundat, rozebrat a dukladne ocistit, pozor na tesneni na kterem sedi, je lepsi ho koupit rovnou novy (cca 70Kc, ale primo u Opela).

Ten nesmysl, resp. klapka na regulaci tepleho vzduchu je tam uplne naprd, doporucuju demontovat a bude pokoj. Skutecne tam nema zadny velky opodstatneni, navic na vetsime aut uz stejne nefunguje, jen dela kraval.

Re: Problém při studeném startu
Autor: mirek (IP zapsáno)
Datum: 24.08.2005 10:04

Tak jsem to vymontoval a málem jsem si zkurvil tu plechovou hubici, holt šikovný lidi, ale je to tam spátky.A co se týče toho otvoru ze spoda na přisávání teplýho vzduchu, mám to zaslepit, nebo to nechat tak jako to je?Dík.

Re: Problém při studeném startu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 24.08.2005 12:52

Jestli mas cim, tak to zaslep.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **    **  **     **  **    **  ******** 
 **        ***   **  **     **  **   **      **    
 **        ****  **  **     **  **  **       **    
 ******    ** ** **  **     **  *****        **    
 **        **  ****   **   **   **  **       **    
 **        **   ***    ** **    **   **      **    
 **        **    **     ***     **    **     **    
Powered by Phorum.