www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Cim vycistit krokovy motorek volnobehu?
Autor: Jakub (co zapomnel heslo :) (IP zapsáno)
Datum: 02.09.2005 08:22

Klasika, zaneseny krokovy motorek volnobehu... Otazka zni:

Cim ho prolejt? Technickym benzinem? WDckem? Cim?

Re: Cim vycistit krokovy motorek volnobehu?
Autor: wombat (IP zapsáno)
Datum: 02.09.2005 12:22

Čim? No čimpákem. :-)

Standa v [www.kadett.cz] používal WDčko. Takže nic neřeš a běž si ho koupit. Upaluj! :-)

Re: Cim vycistit krokovy motorek volnobehu?
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 03.09.2005 08:21

WD, pořádně prolejt, nechat působit aspoň hodinu a znova propláchnout dávkou oleje

Re: Cim vycistit krokovy motorek volnobehu?
Autor: mbecko (IP zapsáno)
Datum: 03.09.2005 12:52

Mám ten samý problém.Motůrek jsem vyndal a přes klíček zapalování se moturek hýbe,ale rukou s ním hýbat nejde.To je dobře nebo ne.Jak mám potom nastavit tu vzdálenost 28mm.

Re: Cim vycistit krokovy motorek volnobehu?
Autor: skalka (IP zapsáno)
Datum: 03.09.2005 14:08

to,že se motůrek hýbe elektricky,ale rukou s ním hýbat nejde je správně.já jsem to dělal tak,že jsem ho vyšrouboval ze vstřikovací hlavy, odpojil z konektoru,otočil klícem v zapalová do 1 polohy(kontrolky svítí),připojil konektor do motůrku a vypnul zapalování.V tu to chvíly osička povyjíždí,opět vypojíš konektor,zapneš zapalování,připojíš................. a to opakuješ tak dlouho dokud se osička zcela navyšroubuje z motůrku-to platí pro rozdělání a je dobré ho dát třeba do hadru,abys pak nehledal pérko s osičkou po celém motorovém prostoru a pod autem jako já.Pro opětovné sestavení a nastavení je postup opačný tj.připojit motůrek na konektor a zapnout zapalování-osička se zatahuje a pět tak dlouho než dosáhneš požadované vzdálenosti.ještě lepší je odpojit jeden pól na bateriji,otočit klíčem v zapalování a pak opět spojit,abys nemusel stále běhat od motoru do auta.Má to 2 výhody:je to rychlejší a máš krokový motůrek pod dohledem



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **         **    **  ********   ******    *******  
 **    **   **   **      **     **    **  **     ** 
 **    **   **  **       **     **        **     ** 
 **    **   *****        **     **         ******** 
 *********  **  **       **     **               ** 
       **   **   **      **     **    **  **     ** 
       **   **    **     **      ******    *******  
Powered by Phorum.