Rysky řemenice -řemen -KADETT
Autor: jirkaaa (IP zapsáno)
Datum: 03.09.2005 18:50 Nezabíjejte mě ,ale já prosdtě musím : Měním osobně řemen už po druhé,ale teď mi nastal menší problémek....seřídím rysky řemenic, napnu řemen pumpou a několikrát otočím a najednou hups! Každá ryska jinde...otočím znovu a rysky jak mají být ...jsem z toho nějakej vykulenej Re: Rysky řemenice -řemen -KADETT
Autor: jirkaaa (IP zapsáno)
Datum: 03.09.2005 18:52 btw.takhle se to cykluje....tzn.jednou špatně po druhý blbě Re: Rysky řemenice -řemen -KADETT
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 04.09.2005 05:16 To je normální,myslím že se rysky potkaji vždy po druhém pootočení, je to daný rozdílnou velikostí ozubených kol, tak že pokud jsi nastavil rysky správně při montáži řemene,tak to bude OK. Jestli jedeš do Pávova, tak se tam o tom můžem pobavit. Re: Rysky řemenice -řemen -KADETT
Autor: skalka (IP zapsáno)
Datum: 04.09.2005 10:40 rysky se potkají vždy po 4 otočění Re: Rysky řemenice -řemen -KADETT
Autor: David (IP zapsáno)
Datum: 04.09.2005 12:02 Chlapci jestli nevite tak 4 taktni motory na cely cyklus ,se otoci klikova hridel dvakrat!1 otoceni (sání,stlačení) a 2 otoceni (vybuch,vyfuk).Cau Re: Rysky řemenice -řemen -KADETT
Autor: Mišut (IP zapsáno)
Datum: 07.09.2005 19:32 Rysky se musí potkat vždycky stejně každou DRUHOU otáčku kliky! Po první otáčce musí být ryska vačky přesně v půlce označení. Z toho plyne že vačkové kolo je přesně 2 krát ¨větší než kliková řemenice. |