www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Váha+ výkon
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2005 13:52

není to otázka přímo na kadety ani na opely....
Ale otázka : Potřeboval bych motor o váze okolo 100 max 150 kilo, ale s výkonem 250 koní???? Lepší by bylo turbo..... případně jaký a s jakými úpravami???

Re: Váha+ výkon
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2005 16:35

chceš c20let???

Re: Váha+ výkon
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2005 05:10

a jakou má váhu?? standartní výkon je asi 204 koní, takže nějaké přečipování, popřípadě úprava tlaku turba???

Re: Váha+ výkon
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2005 08:08

jo údajně to uměj běžně přečipovat na 315. Váhu odhaduju i sturbínou tak na 120kg. Zvedal jsem ho i s převodovkou na dvou osmičkách šroubech.

Re: Váha+ výkon
Autor: Jakub (co zapomnel heslo :) (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2005 09:11

Jarad77: Na zvysovani tlaku turba zapomen... Jde to, ale nemecky turba to moc nesnasej. Jdou fakt hodne rychle srat. Na tohle jsou experti Italove, kteri michacky skutecne umej. Uz jsem videl nekolik Caliber s heklym turbem, prave diky tomu, ze nakej expert tohle udelal... Fakt se na to vybodni.

Navic pri zvyseni tlaku turba musis zmenit i jiny hodnoty. Strikat vic benzinu, cili bys musel zmenit program ECU, potom dat silnejsi benzinovy cerpadlo, mozna vetsi vstriky... je toho mraky. Pro kratkodoby prevyseni tlaku mozna, ale jezdit s tim porad je o hubu sad smiley

Re: Váha+ výkon
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2005 09:42

jde o to, že kamarád chce postavit ultralight a tak chce motor o výkonu 250koní ale co nejmenší váhu. pokud možno 100 kilo. z toho o co se zajímám.. to je opel. mi přišel na mysl jedině c20let. ale rovnou jsem mu navrhnul, že lepší by byla nějaká motorka.... třeba hayabuza

Re: Váha+ výkon
Autor: maxmin (IP zapsáno)
Datum: 17.09.2005 11:27

Tomu říkám odvaha, kdyby si někdo dal do letadla nějaký předělávaný motor. Když to odejde v autě, nic strašného se nestane, auto zastaví, ale v letadle? Motor z motorky zní dobře a co takhle nějaký wankel z mazdy, nebo boxer z imprezy? To už je cenově asi někde jinde :-(


Re: Váha+ výkon
Autor: Svaťa X18XE1 (IP zapsáno)
Datum: 17.09.2005 15:01

Omlouvám se předem, že můj příspěvek nesouvisí přímo s rubrikou OPEL - Motor. Vzhledem k tomu, že o létání s UL něco vím, nedoporučoval bych "předělávaný" nebo doplňovaný motor z čehokoliv. Vím, že rotaxy jsou drahé, ale jsou stavěny na UL. Používají se motory Subaru, byly v letounu YETTI použity motory i z Felicie, ale vždy v profi úpravě.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  **     **  **    **   *******   **      ** 
 ***   **  **     **  ***   **  **     **  **  **  ** 
 ****  **  **     **  ****  **         **  **  **  ** 
 ** ** **  *********  ** ** **   *******   **  **  ** 
 **  ****  **     **  **  ****         **  **  **  ** 
 **   ***  **     **  **   ***  **     **  **  **  ** 
 **    **  **     **  **    **   *******    ***  ***  
Powered by Phorum.