vstřikovací trysky.
Autor: hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 08.04.2014 19:49 Zdar chlapi jsou rozdílné vstřikovací trysky u astry F 1.7TD 50KW motor opel
a astrou G ten samý motor akorát elektronicky řízené čerpadlo. Mám astru G a chci to překopat na klasiku. Dík za odpovědi. Re: vstřikovací trysky.
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 09.04.2014 03:40 Chceš tam dát motor z eFka, nebo Géčkový předělat?
Proč??? ________________________________________ Raději pomalu autem, než rychle sanitkou Opel Astra F Caravan X17DTL=> Opel Astra G Caravan Y17DT=> ??? Luboš X17DTL Re: vstřikovací trysky.
Autor: hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 09.04.2014 19:02 Chci překopat jenom čerpadlo.Mam tam elktronicky řízené a mam strach že mě někde nechá ve štychu.Veškeré uchyty ,rozvodové kolo a čerpadlo mám,jen mě zajimají tlaky těch vstřiku. Re: vstřikovací trysky.
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2014 03:34 Myslím si, že není důvod k výměně. U těchto motorů se čerpadla nekazí, většinou umře motor sám vlivem konstrukčních vad (aplikace turba bez pevnostních úprav motoru).
Ale budiž - mám tušení, že je vše stejné. ________________________________________ Raději pomalu autem, než rychle sanitkou Opel Astra F Caravan X17DTL=> Opel Astra G Caravan Y17DT=> ??? Luboš X17DTL Re: vstřikovací trysky.
Autor: Hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2014 19:07 X17DTL používá rotační vstřikovací čerpadlo Bosch 0470004003 s řídící jednotkou čerpadla (ECU, EDC) PSG5 (jeden el. konektor), nebo PSG16 (dva el. konektory)
Do roku 2005 trpěly jednotky PSG5 (ne jiné typy) čerpadel VP30 a VP44 na poruchu řídící jednotky, konkrétně na přepálení výkonového transistoru, nebo jeho přívodu. Jde o poruchu, kdy dojde k zastavení motoru bez možnosti ho dále nastartovat. V takovém případě jde v 8 až 9 případech z 10 právě o odpálení výkonového tansistoru. Sériová diagnostika pak buď hlásí bez závad, nebo odkazuje na problém s řídící jednotkou čerpadla. Takže klasika je klasika. Re: vstřikovací trysky.
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 11.04.2014 11:20 Ještě bych podotkl , že k přepálení tranzistoru dojde, když je vědší opotřebení předsuvníku ( přidírání ) a přez tranzistor tečou vědší proudy, ten se neuchladí a umře. Diagnosikovat lze, např proudovými kleštěmi. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Bre@thlless (11.04.2014 11:22) Re: vstřikovací trysky.
Autor: Hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 11.04.2014 17:27 Tim mysliš že by se dalo poznat umirajici čerpadlo?Na kterým dratu se to dá měřit a kolik miliamper tam má tect.Jinak nešlo by z čerpadla vytahnout dráty a tranzistor mít mimo čerpadlo. Re: vstřikovací trysky.
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 14.04.2014 06:04 No to by asi moc nešlo , protože je to N-Fet tranzistor !
Ale kde se to měří to nevím , mělo yb se to dát dohledat na netu. Tohle sem četl , když o tom vyšel článek přímo od Bosche... |