Aktuální stránka: 1 z 2
Klepani motoru
Autor: klokan (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2005 13:12 potrebuji poradit zacal mi klepat motor , spise je to jako cvakani je to pravidelne , jak za tepla tak za studena. je to Kadet 1,6 benzin , dela mi to uz asi tyden . Re: Klepani motoru
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2005 13:46 dej hledat slova "hydrostav" "hydroštel" "klepání ventilů" , dovíš se toho spoustu Re: Klepani motoru
Autor: Petr GSI (IP zapsáno)
Datum: 23.10.2006 21:13 Nechci zadavat nove tema ale Moje cvakani je takove ze kdyz pridam motor tak cvakanije porad ale po obrani plynu cvakani prestane.
Pokazde kdyz pridavam plyn tak pri kazdem ubrani padani otacek (ten prechod) prestane to cvakani. Je to cvakani jak hodiny silne a hlasite.Zadny kovove mlaceni. Jsou to hydrostely ci vstrikovace? Motor c20ne rv88. Diky za rady. Re: Klepani motoru
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 24.10.2006 06:18 zkus odpojit klínový řemen a tím vyloučit alternátor, někdy dělá altík zajímavé zvuky Re: Klepani motoru
Autor: Petr GSI (IP zapsáno)
Datum: 24.10.2006 16:38 Vrabi Tak Alternator to neni...odpojeno a porad stejny Mlaceni malinko jak diesel.
Po zahrati je to hlasitejsi.Jedno je cvakani ale to dela vstrikovace ci co to je ale pak je tam zelezne mlaceni a oboje prestane kdyz prodam tak pri tom ubrani. Re: Klepani motoru
Autor: tomi (IP zapsáno)
Datum: 24.10.2006 22:13 Aj vodna pumpa dokaze vydavat zvlastne zvuku , osobna skusenost .
Len u mna to cvakalo v nepravidelnych intervaloch ale ako diezel . Skus identifikovat z ktorej casti ti ten zvuk vychadza. Re: Klepani motoru
Autor: chajda (IP zapsáno)
Datum: 01.11.2006 21:48 Mám uplně stejný problém, jedu do kopce a když přidám plyn tak motor cvaká(jako diesel), rychlost se vůbec nezmění (i otáčky ze začátku ale to je ok). Takže asi můžeme vyloučit věci závislé na vyšších otáčkách nebo zvíšení otáček. Takže přidám=klape, hned uberu=neklape. Netušíte čím by to mohlo být?
Ps. Mám nový olej a svíčky. Astra f 1.6NZ (200 000km) Dík Re: Klepani motoru
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.11.2006 22:03 Rozhozeny predstih. Zkus pohnout nepatrne rozdelovacem na jednu a na druhou stranu.
Samozrejme si pred tim poznac puvodni polohu. Re: Klepani motoru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 01.11.2006 22:23 Ještě pro Petra GSI. Docela hlasitý je na C20NE ventil odvětrání nádrže a nádobky s aktivním uhlím. Re: Klepani motoru
Autor: ONDRA (IP zapsáno)
Datum: 02.11.2006 06:02 Ahoj a dá se ta nádoba s aktivním uhlím nějak odpojit?nebude to mít vliv na provoz motoru?kam jsou napojené ty hadičky?
Děkuji Re: Klepani motoru
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 02.11.2006 07:17 Nadobka s aktivnim uhlim se necha bez probemu odpojit, stejne to pod ni rezne. Jedna hadicka jde k nadrzi, druha do potlaku na vstrikovaci hlave a treti - ta spodni - je jen jaky si odvetrani dolu pod auto. Re: Klepani motoru
Autor: ONDRA (IP zapsáno)
Datum: 02.11.2006 08:45 Děkuji,takže je mohu jen ucpat?Mam VA R.V93 C20NE . Nádržka je pod levím blatníkem? Re: Klepani motoru
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 02.11.2006 18:17 Nevim jestli je u VeA taky pod levym prednim blatnikem, ale odstranit ji muzes. Re: Klepani motoru
Autor: ONDRA (IP zapsáno)
Datum: 03.11.2006 05:42 Děkuji,zítra to vyndam,jsem zvědav co to udělá až to odpojim :-) Re: Klepani motoru
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 03.11.2006 06:28 Neudela to vubec nic. Na funkci motoru a rostlinare uz vubec ne, to nebude mit vliv.. Re: Klepani motoru
Autor: Radek (IP zapsáno)
Datum: 09.11.2006 19:01 Na to klepání bacha to mě dělalo taky jak sem přidal do kopce tak se to ozívalo dost hlasitě jezdil jsem s tím tak tři měsíce. Nikdo nezjistil co to je až se mě roztrhl píst.Pak jsem se dověděl že se vyklepe ojnični čep většinou na prvním válci u rozvodů.A pro jistotu jak se tam ten píst po potočení nevešel tak mě ojnice zdevastovala válec tak jsem scháněl celý motor.Vyndej si svíčky a pokus se zjistit jestli nemáš volný píst když stím budeš krátce prudce otáčet tak jestly je volný tak by to mělo být slyšet. Re: Klepani motoru
Autor: JardaFr (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2006 08:13 Radku, co máš za motor ? Taky mi z toho lezou klepavé pazvuky, ale jinak - pod plynem (a zatížením) je vše OK, v otáčkách na voloběhu taky, ozve se to na pár vteřin (2-3) pokaždé po ubrání plynu (bez zatížení), za tepla; za studena to tak půl minutky klepe jako nějaký diesel, zdola, na volnoběhu. Myslím, že tam mám 2 příčiny a celkem dobře jetý motor. X16 XEL, r.v. 96. Re: Klepani motoru
Autor: Radek (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2006 15:49 Mám 1,7 naftu je to motor z astry montoval se do posledních kadetů.Ale jak jsem se po tom dověděl tak to dělaly i benzíny.Tohle klepalo stále ele zvišovalo se to uměrně k zátěži motoru a do kopce při plném plynu to byl rachot,jako když mlátíš kladivem. Cvakání motoru, nejde vyblikat chybový kód
Autor: Pavvel (IP zapsáno)
Datum: 08.03.2008 13:22 Ahoj, opakovaně se mi v poslední době objevila následují závada: Motor má za studena i ohřatý plynulý chod, pouze těsně po zahřátí na 90°C se krátce (cca 1min) ozývá zřetelné kovové cvakání o frekvenci asi 2 za sekundu.
Pokoušel jsem se vyblikat kód závad, propojil jsem PINy 5 a 6 na Dg konektoru (16 ti PINový konektor) dle návodu. Po zapnutí zapalování se rozsvítila kontrolka ECU, airbagu, tlaku oleje a dobíjení. První dvě z uvedených kontrolek po chvilce zhasly, zbylé svítily dál a nic se nedělo. Znamená to, že žádný chybový kód není v paměti zapsán? Zkuste poradit, kde mám začít hledat příčinu. Díky za rady, Pavel Astra F Caravan, X16SZR, r.v. 1996 Re: Klepani motoru
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2008 07:47 Ahouj, nevím jestli to někomu pomůže, ale já měl podobný problém ale klepalo to stále (spíš to cvakalo než klepalo) a přišel jsem na to že to dělá vstřikovací ventil, vyměnil jsem ho za novější a přestalo to. Zkuste si položit ucho na "žábu" a uvidíte...
Aktuální stránka: 1 z 2
|