www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
vymena spojky - co vsechno potrebuju
Autor: kurvihnat (IP zapsáno)
Datum: 09.01.2009 07:06

CAu vseci.
Tak jsem se rozhodl ze po nekonecnem prokluzovani ju uz konecne vymenim.
Nejsem zadnej technik a docela by me zajimalo jestli budu muset sundat motor nebo prevodovku. Koukal jsem na navod co je na techto strankach a je docela strucnej :-) autor psal ze se od sebe jen povoli...ale lidi rikaji ze prej pujde neco dolu.

Samozrejme ze ja jako non technik grinning smiley to sam delat nebudu domluvil jsem lidi,ale chtel bych vedet do ceho jdu, kolik potreba casu a taky co vsechno(budu muset vypustit vodu z motoru? to znamena koupit fridex koupit olej do prevodovky) mam to delat v nedelu a to je vsechno zavrene takze by se mi sikl neakej seznam veci co urcite potrebovat budu.

Pokoupil jsem soucastky: lamelu a pritlacak lozisko neak nebylo sad smiley.
TEn typek co mi daval lamelu rikal ze je to z 1.4 ale prej by to melo sedet na moju 1.6 tak sem na neho cumel a domluvil se na vymene pokud to tam nebude pasovat. mate stim nedko zkusenost?

Opel KAdett 1.6i 1987 :-) motor c16nz 55KW

Re: vymena spojky - co vsechno potrebuju
Autor: Viktor (IP zapsáno)
Datum: 09.01.2009 07:21