www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Příliš chudá směs
Autor: hot.mi (IP zapsáno)
Datum: 08.07.2009 16:20

Ahoj prosím o radu,mám Astru C16NZ závada příliš chudá směs nejde ani nastartovat hrozně se to dusí a hádá,vymněnil jsem palivový a vzduchový filtr i svíčky.Vyčistil krokový motůrek i vstřikovací venti a je to pořád stejné,může to způsobovat čidlo teploty motoru.Dík za pomoc

Re: Příliš chudá směs
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 09.07.2009 16:02

a co nam rika pamet zavad eye popping smiley

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery

Re: Příliš chudá směs
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 09.07.2009 17:40

Lukine, paměť závad říká, že je chudá směs. smiling smiley

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Příliš chudá směs
Autor: pavel321 (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2009 13:27

Muze to byt cidlem teploty motoru nebo regulatorem tlaku paliva, v systemu je nizky tlak paliva.Jde rozebrat a napruzit pruzina nebo se do uzaveru dostala nejaka necistota.Take je dobre vycistit skrtici klapku.Dale bych zkontroloval odvetrani nadrze pres nadobku s uhlim a vubec prepousteci ventil odsavani par z teto nadobky.Pak palivove cerpadlo, palivovy filtr....Melo by to stacit

Re: Příliš chudá směs
Autor: hot.mi (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2009 15:24

není možné že by to bylo lambda sondou,ale když jsem to nastartoval tak diagnostika bohatosti směsi jednou ukazovala že ECU ruguluje směs podle lambda sondy potom že je směs příliš bohatá a pak zase příliš chudá.Pamnět závad 44-Lambda sonda-řídké výfukové plyny.Čidlo teploty motoru se nachází na sacích parohách s dvěma kabely,ano.

Re: Příliš chudá směs
Autor: pavel321 (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2009 17:08

I lambda to muze byt, ted pises neco jineho nez driv, to jsi psal,ze smes je chuda.Pokud kolisa z chude na bohatou atd, muze to byt opravdu lambda.Ja mam u C18NZ motoru cidlo teploty pro RJ napravo od alternatoru, dvouvyvodova,zastudena by mel byt odpor asi 2kohmy, zatepla radove stovku ohmu.cinnost lambdy jde zmerit osciloskopem, ale malokdy je vadna,ale zalezi na poctu ujetych km.Nekdo ji meni preventivne ve 100tisicich, ze se tim snizi spotreba.Cena muze byt tak kolem 1200Kc nova.Nekdy je problem ji uvolnit, byva zapekla.Ja jsem ji tedy menil i kdyz se nejevily nejake priznaky, spis preventivne , tak jako palivovy filtr, svicky a kabely, vzduchovy filtr, proste je pak mene zavad.

Re: Příliš chudá směs
Autor: hot.mi (IP zapsáno)
Datum: 12.07.2009 16:02

Potřebuju radu,udělal jsem to co jste mi radily a mám další problém pamnět závad hlásí 34-snímač tlaku v sacím potrubí,příliš nízké napětí a 45-lambda sonda,husté výfukové plyny.Kde hledat snímač tlaku a co se s tím dá dělat.Dík za raduwinking smiley

Re: Příliš chudá směs
Autor: hot.mi (IP zapsáno)
Datum: 16.07.2009 04:16

je možný že za vším je Lambda sonda,že je špatná.

Re: Příliš chudá směs
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 16.07.2009 09:20

Ne. Pokud je v háji čidlo tlaku v sacím potrubí, bude směs dělat ptákoviny a lambda to nedoreguluje.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Příliš chudá směs
Autor: hot.mi (IP zapsáno)
Datum: 16.07.2009 16:59

Čidlo tlaku v sacím potrubí to je jako váha vzduchu,je to na kastly pod sklem s třema konektory,černá krabička.Dík mocthumbs down

Re: Příliš chudá směs
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 16.07.2009 22:05

Váha vzduchu měří hmotnost vzduchu, který protíká sacím potrubím. Čidlo tlaku v sacím potrubí měří podtlak v sacím potrubí za škrtící klapkou.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Příliš chudá směs
Autor: Biko (IP zapsáno)
Datum: 16.06.2011 19:25

Hoši chtěl bych se zeptat: Respektive kontroloval jsem svíčky a jsou bílé je na nich i prášek. Motor táhne super, chyba motoru nic. Nějakej nápad kde by byla chyba? Lambda je z Elitu ma najeto cca. 20 000KM. Kadett E, C16NZ

Re: Příliš chudá směs
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 16.06.2011 21:24

Muzes zkusit tohle:

[www.kadett.cz]

Potom pichnout na diagnostiku a zjistit, jestli lambda dava hodnoty jaky ma.

Re: Příliš chudá směs
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 19.06.2011 18:59

párkrat jsem vytahnul závadu (vectra, astra, omega) příliš chudá směs

- 1 u LPG ... když auto jezdilo na plyn
- 2 3xzávada odstraněna výměnou palivovým filtrem
- 3 závada odstraněna výměnou těsnění pod svody

když diag hází zavadu kolem LS vesměs to na LS nemusí být

nezaleží kde je LS koupena :-)
spíš záleží na výrobci
BOSCH, MAGNETTI-MARELI ale i orig OPEL (BOSCH)



Upraveno 1 krát. Naposledy upravil oplik.jenik (19.06.2011 18:59)

Re: Příliš chudá směs
Autor: C18nz astraF (IP zapsáno)
Datum: 06.09.2012 09:57

tak stejný problém byl u mě,mam astru C18nz a taky,do určité doby nic a najednou se rožlo oko a pamět zavad hlásila 44,cukání jen při stálem plynu kdy se jen udržovala rychlost,rozebral jsem vše co šlo,vše se vyměnilo až na jednu potvoru,krokáč volnoběhu,rozebral jsem ho,nechodil vubec a reakce nulové,vyměnou vše skončilo,autičko šlape jak hodinky,stejný případ před 3 lety na kadettu sedanu C16nz,uplně to stejné...to jen pro zajímavost aby mohl dotyčný vyloučit krokáč,at jej zkusí vytahnout a zkusit jestli chodí a hlavně jesli je dobrá těsnící gumička... s pozdravem oplák z ostravy

Re: Příliš chudá směs
Autor: matej (IP zapsáno)
Datum: 09.03.2013 17:14

Prosim vas a viete mi povedat cim to moze byt ten problem mam ako som si kupil auto a to je uz pol roka takze kontrolka nemoze zasvietit ze je napr zly benzin.Ked idem autom nikdy mi nezasvietila len ked stojim napr. na stopke jednoducho ked mam len nastartovane a mam netutral ked svieti a pridam troska plynu staci 3-10 sekund a zhasne na auto to nema ziadny vpliv zvuk je taky isty aj motor je taky ako keby nic nezasvietilo len ma to hneva co mam stym robit co mam dat opravit???Chyba je 45 - Lambda sonda - Bohata smes.A po najnovsiom mi auto za tepleho motora nechce startovat ked ho neham odstat cca hodinku tak potom chiti na prvy krat viete mi povedat co by bolo najlepsie vymenit?Lambdu sondu ci civku?Dakujem za rady Opel astra F 1996 1.4 40KW

Re: Příliš chudá směs
Autor: Biko (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2013 16:20

Chtěl bych se zeptat kde najdu přepousteci ventil odsavani par u nádobky aktivního uhlí u OPEL Kadett E C16NZ. Díky

Re: Příliš chudá směs
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2013 17:27

Skoro bych rek, ze u C16NZ ventil neni. Hadicka z nadobky s aktivnim uhlim jde primo do jedne z podtlakovych pripojek na vstrikovacim ventilu.
Elektronicky ovladany ventil ma az treba C20NE.

Re: Příliš chudá směs
Autor: Biko (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2013 17:40

Nádoba s aktivním uhlím má nějakou životnost? Jak poznám že je už na výměnu?



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  **     **  **     **  **     **  **     ** 
 **   **   **     **  **     **  ***   ***  **     ** 
 **  **    **     **  **     **  **** ****  **     ** 
 *****     **     **  *********  ** *** **  **     ** 
 **  **     **   **   **     **  **     **   **   **  
 **   **     ** **    **     **  **     **    ** **   
 **    **     ***     **     **  **     **     ***    
Powered by Phorum.