www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: Předchozí123
Aktuální stránka: 3 z 3
Re: Přehřátý X14NZ
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 18.09.2009 02:31

za ty prachy si kup jiný stejný auto které j v pořádku a tohle rozprodej na ND :-) Nebo s i ho nech ty sám. pokud ho ovšem nemáš "vymazlený"

.



Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95


Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-)

Re: Přehřátý X14NZ
Autor: somik (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2009 07:26

Taky si myslím, že by bylo pro tebe lepší koupit jinou astru 8v a nechat si předělat plyn, to vyjde cca na 3000. Já osobně mám astru 1.4. r.v.1999 motor X14NZ, mám tam rozdělovač, naběháno 324000 km a LPG mám od roku 2000- takže jsem na LPG nalítal 280000 km.Nejlepší motor pro astru je ale (z novějších) X16SZR. Na prodej jich je plno, a nejsou ani drahé..

Re: Přehřátý X14NZ
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2009 08:31

SomiK: LPG do auta vyjde na 3000 Kč? To mi řekni kde....

-------------------------------------------------------
'86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE)
'88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE)
'00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT)

Re: Přehřátý X14NZ
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2009 09:02

no asi tam chybí jedna nula na konci ...

Re: Přehřátý X14NZ
Autor: somik (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2009 15:18

O mi tam nechybí, ale myslel jsem předělání lpg z toho auta , které má. Jinak nový plyn na jednobodové vstřikování je v Brně za 13.490,-Kč - viz [www.lpgservis.cz].

Re: Přehřátý X14NZ
Autor: Miki.vyki (IP zapsáno)
Datum: 16.12.2010 14:15

Ahoj, pověděl bych to obecně - co se týče záměny zapalovací model/ rozdělovač, tak u staršího modelu s rozdělovačem je na klice zubejda, ta zařizuje otáčení rozdělovače, kdežto u zapalovacího modelu už není. Zapalovací model má pak trochu jinou elektroniku (i řídící - naprogramované zapalování) narozdíl od rozdělovačovýho. To bys musel překopat a to je na vojeb - slušně řečeno. Když chceš koupit jen blok s písty, tak musíš počítat s investicí do zbytku dílů, zase vidíš, co kupuješ, když půjdeš koupit motor jako celek, tak ho tam asi nerozebereš do šroubku, takže ho třeba ve finále budeš moct zahodit, páč bude vylágrovanej a třeba i ruplej,zas na druhou stranu bys už pak nemusel mít takový investice, když by byl dobrej...Je to otázka rozvahy, odvahy a peněz. Myslim si, že jestli do toho trochu vidíš, tak by bylo dobrý hodit si tam teď jakejkoliv funkční motor a ten tvůj původní rozebrat, vyházet špatný díly, dát nový (zdvihátka, kroužky, řetěz/ řemen, zkouknout ventily, nový těsnění, gufera na klice + ventilech, dekarbonovat, zkouknout stav vložek, pístů a ojnic, vyměnit pánve na klice, zkouknout kliku, zkouknout vůli na olejovym čerpadle, zkontrolovat volnost olejových kanálů). Pak opět narvat do auta motor zgenerálkovanej a jezdit na něm vesele dál. Kdyby něco napiš mejla. Já jsem tohle řešil na Formanovi r.v.94, 50kW vstřik po cca 150 tis. km. (nějakej čas jsem jezdil s motorem s Feldy 1.3. r.v.1994 40kW, teď jezdim s původnim po GO a je to v cajku).

Re: Přehřátý X14NZ
Autor: Kychot (IP zapsáno)
Datum: 26.01.2017 09:58

Po osmi letech: Tenkrát jsem to při sundané hlavě několik dní prostřikoval WD a protáčel, až se ty stěny válců vyčistily. Mezitím jsem si nechal srovnat hlavu, zabrousil ventily, nové těsnění, nasadil, nastartoval – a voila, start na prvních pár otáček klikovky a uslyšel jsem něbeský zvuk, který jsem předtím ještě nikdy z této Astry nevyloudil – naprosto rovnoměrný klidný chod, připomínalo mi to tichý tikot švýcarských hodinek :-)

Zkrátka celých dalších osm let ten motor běží lépe, než předtím. Spotřeba cca 9 – 10 litrů LPG podle zátěže. (Vozíme dřevo z Krakonoš, Astra naložená, prdel tahá po zemi, za sebou táhne na vozejku další kubík.)

Jdi na stránku: Předchozí123
Aktuální stránka: 3 z 3


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  **    **        **        **  **    ** 
 **     **  ***   **        **        **   **  **  
 **     **  ****  **        **        **    ****   
 **     **  ** ** **        **        **     **    
 **     **  **  ****  **    **  **    **     **    
 **     **  **   ***  **    **  **    **     **    
  *******   **    **   ******    ******      **    
Powered by Phorum.