C20XE M2.5 vs M2.8
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 01.02.2010 18:41 Zdravím ve spolek, brouzdám zde a na dalších Opláckých stránkách, ale nikde jsem se pořádně nedočetl v čem všem se tyto dvě verze liší za a) součástkama a za b) výkonově. Byl bych rád za nějaké specifikace, rady, názory a zkušenosti. Děkuju ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: C20XE M2.5 vs M2.8
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.02.2010 19:27 Tak uz jen treba tim, ze 2.5 ma mechanicky rozdelovac a 2.8 ma elektronicky. Rozdily jsou i v rozvodech (pocet, tvar a sirka zubu). Tusim ze i umisteni cidla na vackach je jine. Re: C20XE M2.5 vs M2.8
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 01.02.2010 20:39 na zahraničních webech jsem se dočetl, že jsou celé váčky jiné, ale nedočetl jsem se v čem.. a který se dá hodnotit lépe za spolehlivost? ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: C20XE M2.5 vs M2.8
Autor: Koubajz (IP zapsáno)
Datum: 02.02.2010 16:48 M2.8 je mene spolehlivy,je na to min dilu a spatne se shaneji.odchazej vahy vzduchu,zapalovaci moduly a cely ten system bezcivkoveho zapalovani.k tomu rozvody jsou delsi,maji o jedno kolo vice,takze jsou drazsi.a ten zapalovaci modul stoji desny prachy.uz jsem predelaval 2 motory s M2.8 na M2.5,pac majitele na to nemohli sehnat dily.jinak ten motor vypada stejne jako M2.5 ale opak je pravdou.Blok je stejny,klikovka je jina(jiny pocet zubu pro cidlo),cidlo otacek klikovky je jine,hlava je mechanicky stejna,jen ma vylisek na uchyceni bezcivkoveho zapalovani,vacky jsou uplne jine a nejdou mezi sebou prehodit.Vacka M2,5 ma diru pro mazani rozdelovace,kterou tece olej,vacka M2,8 diru nema,ma jen zavit pro casovaci plisek.jinak elektrika uplne jina,ma navic cidlo teploty nasavaneho vzduchu,vaha je jina,lista a vstriky jsou jine.klapka je jina,uz nema klasicky snimac polohy klapky,ale potenciometr.samozrejme jednotka je jina,misto civky je jen zapalovaci modul,ktery se priserne sere a jiny(ne novy) jsem nedavno kupoval za 2500,-.jinak co se tyce vykonu,ma tenhle motor i jiny prubeh vykonostni krivky a to o dost horsi.prece jen uz tohle byl prvni krok k ekologii pred ecotecem.K vyse zminovanym rozvodum-vackova kola jina-jiny tvar zubu,rozvody o jednu kladku vice,rozvodak delsi.urcite jsem na neco zapomnel,ale zkuseni clenove debaty me urcite radi doplni. Re: C20XE M2.5 vs M2.8
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 02.02.2010 16:52 Přesně tohle jsem pořeboval, děkuju pane ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: C20XE M2.5 vs M2.8
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 30.09.2011 06:05 Koupil jsem Astru GSi 2.0 16V
na prvni pohled M2.8 pak me zaskocil kratky rozvod s dvema kladkama, jako u M2.5 a k tomu uz nemam co rict ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery |