Komprese C20XE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 19.07.2011 20:45 Hledal jsem hledal, ale nikde jsem nenašel jaká by měla být komprese ve válci u motoru 2.0 16V C20XE, naměřil jsem 10, 10, 10, 10.5 ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Komprese C20XE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 19.07.2011 21:14 Ona se komprese nikde moc neudava, jen kompresni pomer. Ale pokud to mas takhle pekne srovnany, tak to neres Re: Komprese C20XE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 19.07.2011 21:50 Ja se ptal jestli to neni malo, bylo mi receno ze prumerne XEcko ma kolem 14-15, po GO 16atm. Ze se mi to ztraci pres ventily. Na mojem motoru jeste nejspis nikdy nebyla hlava dole. ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Komprese C20XE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 20.07.2011 06:52 Ahoj, na x20xe(v) je to žalostně málo. Toto je málo i pro c20ne (8v). Motor zdaleka nejede jak by měl, může mít i horší starty, zejména za ztížených podmínek.
Dobré ale je že má tlaky hodně vyrovnané. Osobně bych sundal hlavu. Nechal zalapovat ventily - pokud si to nebudeš dělat sám tak bych po zalapování trval na osobní prohlídce/testu - na sedlo nalít zeshora benzín a sledoval bych zda prosakuje. NESMÍ sáknout ani maličko. Dal bych nová vodítka na ventily, srovnal hlavu, zkontroloval bych rovinnost bloku a dal nové pístní kroužky a ještě zkontroloval elipsovitost válců. To by teoreticky mohlo stačit. Celé by se to mohlo vejít do cca 5-6tis. Horší by bylo pokud by mezi pístem a válcem už byla větší fuga/vůle. To by už bylo na výbrus + nové písty. A to by už byl podstatně dražší špás. Při tom bych už dal na 100% i nové šály + zabroušení kliky. Přijde na to kolik peněz máš, případně si ochoten dát. Re: Komprese C20XE
Autor: Chosse (IP zapsáno)
Datum: 20.07.2011 08:36 No pokud dá kroužky tak by to chtělo už i tu kliku... Takže si myslím, že je lepší na to zapomenout a jezdit dál... Že Lukyne Kadett E GSi C20NE rv. 91 Re: Komprese C20XE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 20.07.2011 09:11 Měřili jsme to jen tak z hecu, motor funguje suprově.. má naběháno 150tis, olej je od výměny po výměnu.. proběhlo na tom taky pár úprav a lítá na trojku kilo pade proto mě to zaskočilo. Hlava ještě asi nikdy nebyla dole, max. bych mohl zkusit to zabroušení ventilů. ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Komprese C20XE
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 21.07.2011 10:15 někde sem se setkal s názorem že pokud má motor víc jak 100 tis a uděla se mu GO halvy , odejde pak na spodek ... Proto možná nejen dělat sedla , ale uděla i kroužky + kontrolu jak píše Biggest . Re: Komprese C20XE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 21.07.2011 11:04 Nevim jestli to je nahoda, ale toto se mi stalo na 2.0 8V, taky jsem udelal GO hlavy a po 3tis to zacalo tlacit benzin do oleje, a zacal triskat spodek.. a konecna. ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Komprese C20XE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 21.07.2011 12:29 no... ten spodek ma cenu delat jen kdyz je vybehanej, jinak to je spousta penez ven komínem.
ja mam uz druhej motor udelanej jen vrch - na spodek nikdo nesahnul. a naprosto bez problemu. ten posledni kus co sem delal je 1.6i 8V (c16nz/najeto 150tkm) s vrchem x16szr(pred go najeto 170tkm) - nove udelaným. od te doby je najeto 65tkm výhradně na LPG! a naprosto žádný problém. ale ano připouštím, že to může skončit "zakukáním" spodku, ale jen když i ten spodek je pred go vrchu K.O. - proste kdyz mam ko motor jako celek a opravim jen vrch... co asi tak muzu cekat... mmch je dulezite zkontrolovat radialni i axialni vule olejoveho cerpadla a nebo dat rovnou cele nove. kolikrat za to muze jen to cerpadlo. proste jen nedostatecne maze. p.s. motor c20xe kterej ma tlaky 10 resp. 10,5 NEmá rozhodně najeto 150tkm :-D to bude mít tak při 250-300tkm, podle stylu zacházení. ale jezdit bude, problémy začnou až budou tlaky pod 8, tam už to nebude chtít startovat, bude to i jinak blbnout. a bude to velmi choulostivé na celkový stav elektriky/elektroniky v autě. Re: Komprese C20XE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 21.07.2011 14:10 Více najeto opravdu nemá, je to RV92, do 95 je to v CR a za celkovou dobu byla 6 let bez STK.. kluci co maj na XEcku uz pres 200tis, maji uplne jiny zvuk.. uz to tak vic klepe a je hnucnejsi, ja nemam jediny problem, ani s mazanim, ani se spotrebou oleje, se startama ani s vykonem :-) jen me zarazily ty hodnoty. Zkusime to promerit jeste jednou za studena. ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Komprese C20XE
Autor: Python.P (IP zapsáno)
Datum: 10.01.2012 22:57 Ty jo tak to je zajimává diskuze, mám stejnej motor teď nedávno 250tkm a občas někde něco zaklepá a tak.... zatím žádnej velkej problém, ale uvažuji o takové malé GO jak píšete asi jen vrch. Otázká je jak dlouho tenhle motor ještě vydrží?
O nesmrtelnosti C20NE vím ale jak je na tom X20XEV, netuším mám autičko moc rád a na nový ještě néni teď jsem udělal STK tak bych chtěl ještě aspoň 2 roky jezdit Re: Komprese C20XE
Autor: Python.P (IP zapsáno)
Datum: 10.01.2012 23:00 Omlouvám se pozdě večer, málo kávy úplně jsem se přehlídl... Neak jsem napsal příspěvek o X20XEV do téma o C20XE , ještě jednou se omlouvám Re: Komprese C20XE
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 11.01.2012 00:27 Python:
Změř si tlaky na válec, ideálně si nech udělat tribodiagnostiku z oleje v motoru a hned máš cca představu, jak na tom tvůj motor je... Strašně záleží, jak se k němu chovali majitelé před tebou, čím mazali, jakej byl počet studených startů, počet km s neprohřátým motorem... Znám tenhle motor po smrti v 145.000 a vím, že v jedný omeze B jezdí ve 360.000km bez GO (pravda, už není úplně v kondici, ale pořád se točí a jede )... Re: Komprese C20XE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 11.01.2012 22:38 mel sem VeBe z rakous s 200tkm, motor uz si vzal trosku oleje cca 1.5litru za vymenu, ale slapal SUPER. Re: Komprese C20XE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 20.01.2012 05:35 motor X20XEV je dost často po smrti... i když je na podobným základu jako C20NE tak přesto odchází na první ojnici ložisko...
to platí z 99% pro motory uložené napříč (vectra atd) podelně uložené motory (omega maj větší životnost, ale to zase spíš platí pro Béčkovou z prvních let.. pak změnili olejové čerpdlo a tvar olejové vany a už nemaže jak by měl Re: Komprese C20XE
Autor: Pet (IP zapsáno)
Datum: 25.01.2012 09:19 Jen pro info,muj C20LET po vybrusu s novejma pistama (JE piston, vule 0.1mm ) a tesnenim pod hlavou 1.9mm ma tlaky cca okolo 11bar... Re: Komprese C20XE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 25.01.2012 22:52 [auto.bazos.cz]
tady pán uvádí 17bar ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Komprese C20XE
Autor: kája (IP zapsáno)
Datum: 07.09.2014 19:25 Ahoj já mám na C20XE 16,15,16 a 15,5 a už má nalítáno necelých 300tis. |