tesnenia motoru
Autor: pesto (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2011 17:02 nazdar Pani nevete mi nekto poradit mam 1,7 turbodiezel presakuje mi odvsade olej tak to chcem pretesnit,kamarat mechanik mi povedal ze tam je 5 tesneni,ved to je aj viditelne,tesnenie na vanu,pod hlavou,na viko ventilov,a dve tesnenia mpod hklavou a nad hlavou,ako take mezdikusy,v mototechne mi popvedali ze tam musia byt len tri,tak nevem teraz cpo stym,ak mate skusenosti s niecim podobnym budem vdacny za radu Re: tesnenia motoru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2011 19:49 *Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...). Páč vážně nevím, kterej z těch 1,7 v diselu vlastníš.
A nějak nerozumím otázce. Nejdřív vyjmenuješ těsnění pod vanu, pod hlavu a pod víko ventilů a pak opět cosi pod hlavu a nad hlavu. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: tesnenia motoru
Autor: blbounek (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 05:43 Těsnění jsou 3, mechanik možná myslel gufera, olejové čerpadlo, víčko na dolívání oleje? Re: tesnenia motoru
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 09:57 těsnění je
mraky gufera vačky, gufera kliky, gufero olejového čerpadla a pod olej čerpadlo pak pod hlavu, pod víku a pod vanu, Re: tesnenia motoru
Autor: pesto (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 15:30 typ motoru je X17TDL,na vsetkych inych typoch b mali byt 3 tesnenia na hentom motore je 5 tesneni,nemyslim tym gufera ale tesnenia na bloku,proste kvazi blok je rozdeleny na 5 tesneni,plastove vicko ventilov,tesnenie,kus zeleza,tesnenie,hlava,tesnenie pod hlavu,blok motoru,dalsie tensenie,kus zeleza,tesnenie a vana,
takyto je tam postup niesom nechanik tak ak som sa nekde pomylil sorac Re: tesnenia motoru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 21:01 Tedy máš vanu ze dvou částí? Pak je tam ale těsnění mezi jednotlivé části vany, mezi vanu a blok, mezi blok a hlavu, mezi hlavou a vačkovou skříní by nic být nemělo a mezi vačkovou skříní a víkem těsnění je. Tedy čtyři. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: tesnenia motoru
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 11.10.2011 06:32 těsnění na motoru:
pod víko ventilů: neorig 350 -550 kč, opel orig u mě 585kč pod hlavu: tři druhy 0,80, 0,8-0,9 0,91-0,95 neorig 1120 - 1700kč orig u mě 1450kč pod sání: neorig 80 - 180kč , opel orig u mě 200kč pod svody: neorig 180 - 250kč opel orig u mě 291kč pod vanu (1ks): neorigo 200 - 470 kč, opel orig u mě 550kč |