www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
tesnenia motoru
Autor: pesto (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2011 17:02

nazdar Pani nevete mi nekto poradit mam 1,7 turbodiezel presakuje mi odvsade olej tak to chcem pretesnit,kamarat mechanik mi povedal ze tam je 5 tesneni,ved to je aj viditelne,tesnenie na vanu,pod hlavou,na viko ventilov,a dve tesnenia mpod hklavou a nad hlavou,ako take mezdikusy,v mototechne mi popvedali ze tam musia byt len tri,tak nevem teraz cpo stym,ak mate skusenosti s niecim podobnym budem vdacny za radu

Re: tesnenia motoru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2011 19:49

*Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...). Páč vážně nevím, kterej z těch 1,7 v diselu vlastníš.
A nějak nerozumím otázce. Nejdřív vyjmenuješ těsnění pod vanu, pod hlavu a pod víko ventilů a pak opět cosi pod hlavu a nad hlavu.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: tesnenia motoru
Autor: blbounek (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 05:43

Těsnění jsou 3, mechanik možná myslel gufera, olejové čerpadlo, víčko na dolívání oleje?

Re: tesnenia motoru
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 09:57

těsnění je
mraky gufera vačky, gufera kliky, gufero olejového čerpadla a pod olej čerpadlo pak pod hlavu, pod víku a pod vanu,

Re: tesnenia motoru
Autor: pesto (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 15:30

typ motoru je X17TDL,na vsetkych inych typoch b mali byt 3 tesnenia na hentom motore je 5 tesneni,nemyslim tym gufera ale tesnenia na bloku,proste kvazi blok je rozdeleny na 5 tesneni,plastove vicko ventilov,tesnenie,kus zeleza,tesnenie,hlava,tesnenie pod hlavu,blok motoru,dalsie tensenie,kus zeleza,tesnenie a vana,
takyto je tam postup niesom nechanik tak ak som sa nekde pomylil sorac

Re: tesnenia motoru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2011 21:01

Tedy máš vanu ze dvou částí? Pak je tam ale těsnění mezi jednotlivé části vany, mezi vanu a blok, mezi blok a hlavu, mezi hlavou a vačkovou skříní by nic být nemělo a mezi vačkovou skříní a víkem těsnění je. Tedy čtyři.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: tesnenia motoru
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 11.10.2011 06:32

těsnění na motoru:

pod víko ventilů: neorig 350 -550 kč, opel orig u mě 585kč

pod hlavu: tři druhy 0,80, 0,8-0,9 0,91-0,95 neorig 1120 - 1700kč orig u mě 1450kč

pod sání: neorig 80 - 180kč , opel orig u mě 200kč

pod svody: neorig 180 - 250kč opel orig u mě 291kč

pod vanu (1ks): neorigo 200 - 470 kč, opel orig u mě 550kč



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  **        ********  **     **   *******  
  **  **   **        **        **     **  **     ** 
   ****    **        **        **     **         ** 
    **     **        ******    *********   *******  
    **     **        **        **     **         ** 
    **     **        **        **     **  **     ** 
    **     ********  ********  **     **   *******  
Powered by Phorum.