Výdrž C20NE
Autor: JK (IP zapsáno)
Datum: 23.12.2011 12:09 Dobrý den,
zajímala by mě výdrž motoru c20NE. Plánuju ho na kogenerační jednotku. Měl by točit 1500ot/min. Na jak dlouho by jste odhadli jeho výdrž? A nakolik by asi vyšly náhradní díly na kompletní GO motoru? Díky moc! Re: Výdrž C20NE
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 23.12.2011 13:40 Čím v tom budeš topit? Pošli více info, zajímalo by mně to. Starám se o provoz KGJ v práci. ________________________________________ Raději pomalu autem, než rychle sanitkou Opel Astra F Caravan X17DTL=> Opel Astra G Caravan Y17DT=> ??? Luboš X17DTL Re: Výdrž C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 23.12.2011 14:00 C20NE je nesmrtelnej motor... GO nevyjde na vic jak 5000,- Kc. Nicmene si nemyslim, ze ji potrebuje Re: Výdrž C20NE
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 27.12.2011 06:29 Ze všech motorů, co se kdy používali je tento jeden z nejnesmrtejnějších Takže pokud cheš opla je to nejlepší volba Re: Výdrž C20NE
Autor: JK (IP zapsáno)
Datum: 28.12.2011 16:33 Právě že jsem o téhle pověsti slyšel, je to motor za pár korun a výkon už v nižších otáčkách. Spíš by mě ještě zajímalo jestli jde jednoduše posunovat předstih(ne úpravou ŘJ). Palivem by bylo stávající používané palivo na topení a ohřev TUV tj.propanbutan. Ještě pořád přemýšlím nad tím jak přepočítat servisní intervaly z km na mth, napadlo mě to podělit nějakou půměrnou rychlostí, např. 50km/h. Otázkou je, jak to bude sedět, když zatížení motoru bude konstatní, žádné týrání za studena, podtáčení apod. Re: Výdrž C20NE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 28.12.2011 22:59 a) otacky bych dal okolo 1650, tam uz je celkem dobry kroutak. 1500 je malo - mj. i mensi efektivita provozu - spotřeba.
b) zasadnim ukazatelem stavu jsou tlaky na valcich. osobne bych udelal castecnou GO - nove pistni krouzky a komplet GO hlavy s kvalitnima simerinkama ventilu. c) dodatecne primazvani LPG pomoci oleje - pripravek za cca 1000,-czk plus olej. d) motohodiny bych prepocital na 5. rychlostni stupen a dane otacky a nebal bych se jit na interval 20tkm. e) otazkou je pouziti oleje, ale dal bych co doporucuji tzn. 10W-40 s podilem mineralni slozky klidne 40%.predstih se nastavuje pokud si pamatuji v zakladu na 10° na rozdelovacove ECU, zbytek si urcuje ECU. zasadni je mit v cajku vahu vzduchu a cidlo teploty motoru pro ECU. Re: Výdrž C20NE
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 29.12.2011 19:18 C20NE žádnou rozdělovačovou ECU nemá. Má snímač v bloku, který bere signál z klikového hřídele. A s tím se hýbe dost špatně. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Výdrž C20NE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 29.12.2011 21:06 Jezisi... editace a malo cteni na kontrolu...
spravne: na rozdelovaci se nastavuje 10° a zbytek si urcuje ECU z cidel. Re: Výdrž C20NE
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 29.12.2011 22:32 Podruhé. C20NE na rozdělovači nemá vůbec nic. Je napevno na vačkové skříni a je v něm akorát palec. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Výdrž C20NE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 03.01.2012 20:15 ano, a hodnota predstihu je 10° Re: Výdrž C20NE
Autor: Kenny (IP zapsáno)
Datum: 04.01.2012 08:08 Mám nalítáno cca 270 tis a stále šlape jak za mlada..... Re: Výdrž C20NE
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 04.01.2012 19:45 Biggest. Ano a nijak s ním nehneš. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Výdrž C20NE
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 04.01.2012 20:19 jo, souhlas |