www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
C20XE a diagnostika motoru
Autor: Loco (IP zapsáno)
Datum: 30.03.2012 16:23

Mám takový netradičný problém smiling smiley Mám Kadetta 2.0 16V GSI a přes zimu jsem vyměnil motor za ten samý typ (neboli C20XE), protože ten původní blbou náhodou odešel. Auto je určeno na závody, má upravenou řídící jednotku (bohužel nevím jak, už jsem to tak koupil). S původním motorem mi při nastartování svítila diagnostika motoru a původní majitel mi ukázal, že za chodu mám motor rychle chcípnout a opět nastartovat, čímž diagnostika zhasne. Původní motor nedržel do zahřátí volnoběh. Po zahřátí již jo. Což nebyl problém.
Problém mám nyní, že při nastartování s novým motorem mi diagnostika svítí stále a ani když provedu onen fígl, tak nezhasne. Volnoběh drží 2.000 otáček (což mi také nějak moc nevadí) a při jízdě tak kolem 5.500 se začne motor strašně moc hltit (přelit benzínem) a úplně ztratí výkon. Chci se zeptat, zda někdo nevíte, co by s tím mohlo být a jestli to má nějakou souvislost s kontrolkou diagnostiky motoru, či jsem mohl někde při zapojování prohodit nebo nezapojit nějaký konektor na motoru.
Moc děkuji za pomoc a rady.

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 30.03.2012 17:12

Ona hlavne ta kontrolka je tam proto, ze je v pameti najeka zavada. Tak ze by bylo vice nez vhodne tuhle chybu zjistit.
Co k tomu jineho dodat.
Mimochodem, ona rada..."...za chodu motor rychle chcipnout a znova nastartovat..."... muze vestetreba k pretrzeni rozvodaku. By me zajimalo, kterej kokot tohle muze vubec poradit. A jestli ten samej clovek delal nejakej radoby chip, tak to potes grinning smiley

No nic, zacni s tim co jsem psal...

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Loco (IP zapsáno)
Datum: 30.03.2012 17:44

Mě bylo řečeno od toho chlápka, že je to tím, že je upravená ta řídící jednotka a občas pokud se ta kontrolka rozsvítí, tak se právě nějak neshodne s motorem či co. Ale jinak dík. Takže to co nejdřív napíchnout na počítač a zjistit jakou to hodí chybu.

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 30.03.2012 17:59

Cituji: Ona hlavne ta kontrolka je tam proto, ze je v pameti najeka zavada. Tak ze by bylo vice nez vhodne tuhle chybu zjistit.
A na tohle žádné napichování není potřeba. Viz: [kadett.cz]

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Loco (IP zapsáno)
Datum: 30.03.2012 18:09

Teďkom jsem tady na forum na to taky narazil. Takže mi to došlo smiling smiley Ale moc dík

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Loco (IP zapsáno)
Datum: 01.04.2012 09:43

Takže jsem čísla chyb vyčetl z paměti a hodilo mi tyto závady:
55 - poškozená programovatelná pamět v ŘJ, což odpovídá tomu chipu
31 - induktivní impulsní čidlo, chybí signál o počtu otáček. Na anglických stránkách jsem se dočetl že to jsou otáčky motoru (senzor otáček klikového hřídele). V tom mám trochu problém, protože nevím, kde ho hledat. Myslím si, že to bude černé čidlo na bloku motoru ze strany jak je startér. Popřípadě si již nejsem jistej, jaký konektor do toho vede. Váhám mezi černým a červeným. Jeden z těchto by potom měl vést do ventilu volnoběhu. Mám to zapojený, že černý jde do toho čidla co je v motoru a červený do ventilu. Ale je otázka, zda je to správně.
Moc děkuju za každou odpověď a za každou radu.

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 01.04.2012 10:14

pokud motor stojí 31 bliká vždy... a ty dva konektory prohoď

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Loco (IP zapsáno)
Datum: 01.04.2012 10:30

OK zkusím to smiling smiley Moc dík za pomoc

Re: C20XE a diagnostika motoru
Autor: Loco (IP zapsáno)
Datum: 01.04.2012 11:56

Tak super, bylo to přehozením těma dvouma konektrorama. Moc vám všem děkuji za pomoc smiling smiley Jinak to chcípání pokud to není zahřátí bude tím ventilem volnoběhu? Takže by to chtělo zkusit pročistit dle návodu jak je tady na forum?
[www.kadett.cz]



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********   **     **  **    **  ********  ********  
 **     **  ***   ***  **   **   **    **  **     ** 
 **     **  **** ****  **  **        **    **     ** 
 ********   ** *** **  *****        **     ********  
 **         **     **  **  **      **      **     ** 
 **         **     **  **   **     **      **     ** 
 **         **     **  **    **    **      ********  
Powered by Phorum.