volnoběžné otáčky
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 17.07.2012 16:51 Ahoj pánové
Mám dost velký problém s volnoběhem,nastartuju studený motor a volnoběh se drží tak jak má kolem 1000 ot./min. Jakmile se trochu zahřeje tak volnoběh vyletí na 3000 a jde až k omezovači,samozřejmě že když mám zařazenou rychlost tak to jede furt pod plynem,jako kdyby byla seknutá škticí klapka ale tím to asi nebude. Vyměnil jsem krokový motorek,vyčistil škrticí klapku,zkontroloval podtlaky a všechno OK. Chlapík v Oplu mi řekl že to bude jeden ze snímačů otáček,prý by tam měli být dva ale to musím na PC aby zjistili jaký odešel.A ještě se od motoru ozívá silné pískání ale když přidám plyn tak to pískat přestane. Vaše názory,rady,připomínky vřele uvítám. Mějte se pěkně a všem díky za rady. Tweety. Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Tweety (17.07.2012 16:55) Re: volnoběžné otáčky
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 17.07.2012 20:49 Snimacem otacek to nejspis nebude. POkud by byl mrtvej snimac na klice, tak to nepobezi vubec a pokud by byl mrtvet na vacce, tak se horko tezko dostanes pres nejakych 2500ot.
Pokud tam neco piska, muze to bych prave nejaky podtlak, nebo netesnost, nejspis az za klapkou, coz vysvetluje i to, ze to pri pridani prestane. Tot muj lajcky nazor. Re: volnoběžné otáčky
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 18.07.2012 04:30 Ale proč to začne dělat až když se to ohřeje? Podtlaky jsem kontroloval a nikde jsem žádnou díru (netěsnost) nenašel. Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv. Re: volnoběžné otáčky
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 18.07.2012 11:43 Bych věřil Standovi. Si to klidně může sát kdekoli za klapkou. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: volnoběžné otáčky
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 19.07.2012 09:13 prasklá hadice mezi sáním a klapkou cca 4-5cm dlouhá.. běžně praská :-)
jedině orig díl cca 1200kč Re: volnoběžné otáčky
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2012 14:07 Jeníku,jestli myslíš tu silnou spojovací hadici v průměru 8cm tak to bylo přesně ono,dvě díry jak do pekla Přišel jsem na to až na podruhý, poprvý jsem si toho nevšimnul No a rovnou vyčistím vnitřek svodů sání co jsou na motoru protože jsou zadělaný černým humusem,jsem zvědav jak to půjde dolu.
Jeníku dííííííky za radu Tweety Re: volnoběžné otáčky
Autor: Aleš Ryška (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2012 20:50 Zdravím a prosím o radu. Mám Opel Astra G 1,7 TD r.v. 1998, motor X17DTL. Byl jsem nucen vyměnit vstřikovaqcí čerpadlo. Po výměně se vyskytl problém a sice: auto normálně nastartuje, otáčky jsou kolem 1OOO a jsou v pohodě. Po zahřátí, kdy otáčky při volnoběhu klesnou cca na 7OO se začne třepat motor a klepe to jakoby na tři válce. Jinak jede auto normálně.
Děkuji za radu Aleš Ryška. Re: volnoběžné otáčky
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2012 07:49 Pokud jede zkutečně na 3 válce , asi pak vadný/načatý vstřikovač.
Chtělo to dát před montáží čerpadla na seřízení, včetně vstřikovačů. |