padání klíňáku
Autor: Petrrrrr (IP zapsáno)
Datum: 12.01.2013 12:55 Ahoj,stole se vám že u motoru 1.7 TD 50kw by padal tak jednou x měsíčně klíňák.Podle servisu je vše ok ale dělá to pořád.Nejdříve se natáhne a potom sletí.Dík za odpověď.Petr Re: padání klíňáku
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 12.01.2013 14:26 Klinovy, nebo zebrovany remen? Verze s napinakem, nebo bez? Kdyz se natahne, to jako nejdriv neklouze? Co je to za remen (vyrobce, rozmer)? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: padání klíňáku
Autor: Petrrrrr (IP zapsáno)
Datum: 12.01.2013 15:21 je to řemen který vede k alternátoru a není tam napínací kladka.No když ho natáhnu utahnu tak nějaký čas cca 1000km dá pokoj. Re: padání klíňáku
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 12.01.2013 18:30 Není náhodou měněný alternátor? Toto by se mohlo dít tím, že budou vyosené řemeni-ce a tím se ten řemen bude namáhán, následně se zdeformuje a zklouzne. ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) Re: padání klíňáku
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 16.01.2013 06:44 bohužel tohle sleduji již na několika autech...
zřejmě skutečně konstrukční chyba (klínový řemen, s napínáním ozubenou maticí na altíku...) nejlíp asi vypodložit uložení altíku jednou podložkou a horní napínanání utahovat jiným šroubem Re: padání klíňáku
Autor: Petrrrrr (IP zapsáno)
Datum: 21.01.2013 10:56 Díky za info,alternátor je původní ale je opravovaný.Kouknu se na ty podložky. |