Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Dusek (IP zapsáno)
Datum: 30.07.2013 12:59 děkuji za další iformace, ale asi jsem poslal dotaz jinám, tak se raději optám znovu , je tedy stále možné i poté včerejší zkušenosti, že to děla zapalovací modul? a co třeba řídící jednotka u spolujezdce? děkuji Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Dusek (IP zapsáno)
Datum: 30.07.2013 17:30 zdravím a chci se zeptat,dnes jsem změřil, že při otočením klíčku do první polohy jde do čerpadla napětí pak to rele odepne, ale při startování už do čerpadla napětí nejde. relé jsem zkusil vyměnit ale nic se nezměnilo. když tedy víme, že snímač otáček jsem změřil-850 ohmu, relé vyměnil-nic se nezměnilo, proč nejde při startování napětí do čerpadla? může to v tomto případě dělat ten zapalovací modul, nebo co jiného? děkuji za odpověď Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 30.07.2013 20:12 Ano, může. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 10:29 -vadný zapalovací modul-
Pokud vlastní vadou nepozná že se motor točí, nepošle signál do ŘJ a ta nezapne čerpadlo ani vstřik. Tento motor totiž nemá čidlo kliky proto nemá jinou informaci o chodu motoru. U kadetů s GSi kapotou také dochází k zátékaní do cívky a následně zničení zapalovacího modulu. Už se mi toto také stalo... Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Bre@thlless (31.07.2013 10:30) Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Dusek (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 17:42 když jsem poprvé viděl tyto stránky a přečetl otázky a odpovědi, hned jsem věděl, že jsou to ty pravý lidi, které už 3 měsíce hledám. Tak dlouho auto zlobí a nikdo mě nedokázal pomoc, že se musí počkat až to klekne úplně, ale jezděte s tímto autem, když vám chcípne kdykoli, třeba i při předjíždění...., a chcípe častěji a častěji, ale né kleknout. říkám si, někdy je veškerá technika k prdu, potřebuji potkat lidi co mají zkušenosti, ty musí dokázat podle toho co to dělá úzce specifikovat co to muže být a né mi vyjmenovat všechny součástky v motoru. Omlouvám se zda se vám zdálo, že mé dotazy se točí stále kolem vyřčeného, ale je to těžké když nemáte žádné známé sehnat jen na zkoušku nějaké dily, mé možnosti byli omezené a obával jsem se, že pokud to nevyřeším za dvě tři výměny, tak mě dotyčný potom pošle do háje...Dnes jsem zkusil vyměnit ten zapalovací modul a konečně po třech dnech motor naskočil :-) , nejdřív se mi na tom zvuku něco nezdálo, ale pak jsem ho projel a vše bylo ok, po hodince jsem to šel zkusit znovu a najel cca 15km a stále šlape, prostě super, teď jen musím počkat jestli to přečká i těch zakletých 7 dnů a 300 km. co se týká modulu nějaké hodnoty rozumně vypadajicí jsem naměřil a od toho nového se určitě liši, hlavně u jednoho páru, kde jedna hodnota byla 130 k ohmu a druha nekonečno....Smekám před vaším umem a moc děkuji všem co mi pomohli, přeji pohodový večer, díky Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 20:51 V knize "jak na to " je i hezky popsaná diagnostika zapalování na tomto systému , postupným měřením lze diagnostikovat vadnou součást. Doporučuji si to sehnat a mrknout na to pro příště Re: Nejde vstřik C16NZ
Autor: Dusek (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2013 12:36 zkusím to určitě sehnat, moc dik |