www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
těsnění na dříku ventilů
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 09:45

Chystám se na výměnu těsnění dříků ventilu na C20NE , moje otázka je , zda to půjde metodou opření ventilu o píst tak abych nemusel sundavat hlavu , když je tohle vlastně "nepotkatelný" motor ? Asi ne co ?
Motor bere olej cca 1,5l za tendle rok... Jinak nikde neteče .

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 10:22

kua proč se mi to hodilo do sekce elektriky ?
sry - pls přesunout.

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: Astrák (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 10:46

Pokud se ti podaří vytáhnout ty klínky co zajišťujou misku na pružině(to asi ne), tak se ti je tam nepodaří vrátit.

Když jsem na ty misky tlačil stojanovkou zvrchu, tak rovný stůl pod ventilem byl málo, musel jsem tam ještě dávat pod ventil podložky. K tomu je píst zahloubený + tloušťka těsnění pod hlavou.

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 10:51

jasný , takže hlava dolů. O.K.
Co myslíte vyplatí se pak nalejt do vácků pertolej na očištění kroužků ? Nebo rovnou vyměnit ? Když si to tak bere olej ( dříve to nedělalo , tedy předtím než to 4 roky stálo )
Najeto 110tis.

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: Astrák (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 11:13

Já jsem to udělal, natočil jsem písty doprostřed válců a naplnil petrolejem, a párkrát kousek pootočil tam a zpět. Ze dvou se ztratila tak půlka objemu a pak držely, dva protekly, a na druhé naplnění se ztratil tak 1cm a držely... Pak jsem petrolej vysál hadrou a poslední zbytky vysavačem, nalil malinkou štamprlku oleje a zatočil, ať to nemám suché :-) Tlaky jsem měřil před i po, a žádný vliv to na ně nemělo.

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 11:16

Já bych to udělal asi až stou sundanou hlavou.
A co pak spotřeba oleje , mělo to kladný vliv ?

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: Astrák (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2013 11:30

Já jsem to dělal se sundanou hlavouwinking smiley Na spotřebu oleje mělo vliv zejména to, že mi přestal vytékat olej mezi hlavou a blokemsmiling bouncing smiley Další velké zlepšení bylo v komfortu, neboť auto nebylo na každé křižovatce zahaleno v dýmu spáleného oleje, který vytékal na výfuksmiling bouncing smiley

Nicméně jsem s autem v tomto stavu nejezdil dostatečně dlouho pro porovnání spotřebywinking smiley Problémy začaly asi měsíc po koupi auta, původní majitel asi hlavu řádně nedotáhl, ale i já jsem musel dát ještě dvě kolečka s klíčem navíc oproti návodu, aby kolem hlavy bylo úplné sucho... Teď mi zase rezne číslo motorusmiling bouncing smiley

Gufera jsem měnil čistě preventivně, když už to bylo dole, ale byly evidentně měněné... Těch 110 Kč navíc už nebylo tak moc, a vím co tam mám.

Re: těsnění na dříku ventilů
Autor: KOKO (IP zapsáno)
Datum: 14.08.2013 08:48

zdravim, potreboval bych vybrousit sedla ventilu a ventily nevite nekdo o nekom kdo to dela na litomeřicku? diky



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **     **        **  ********   ********  
 **        **     **        **  **     **  **     ** 
 **        **     **        **  **     **  **     ** 
 ******    **     **        **  ********   **     ** 
 **        **     **  **    **  **         **     ** 
 **        **     **  **    **  **         **     ** 
 ********   *******    ******   **         ********  
Powered by Phorum.