problem se vstřikem
Autor: Ondra S. (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2014 13:44 Zdravím přiznivce Oplu!
Opel běžně neopravuji, vetšinou se vrtám ve starších citroenech, ale teď je ke mne dostal opel astra F z roku 1994 motor 1,6 8V s jednobodovým vstřikem 55kW. Motor prý nestartoval. Po zkouškách a pokusech se zapalováním a prozkoumání jsem dospěl k jednoznačnému závěru, že důvodem problémů se startem je, že se asi vlivem biosložky v benzinu od zalepí vstřikovač a motor potom nenastartuje, protože nevstřikuje. Když se ale po opakovanych pokusech pak podaří vstřik rozlepit, motor už potom běží bez problému, jede, táhne zcela normálně a po projetí pak i startuje, ale když se auto odstaví, zchladne, tak vstřikovač opět zatuhne a zase to nestartuje, protože nevstřikuje vstřik. Můj dotaz spočívá v tom, že si nejsem jistý, jestli je možný ten vstřikovač ještě nějak zachránit, třeba vyčištěním, třeba ředidlem, nebo už mu není pomoci a výměna je nevyhnutelná? Pokud jste se s podobným problémem setkali, tak bych byl rád za rady a zkušenosti. Diky za vaše konstruktivní rady a zkušenosti. Re: problem se vstřikem
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2014 22:43 Bych zkusil prinatankovat stejne mnozstvi ethanolu, jako je benzinu v nadrzi. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: problem se vstřikem
Autor: Ondra S. (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2014 09:05 S tím etanolem se mi to moc nezdá, jako takovou homeopatií nato? Jedině, že by ten etanol ředil, něco, co ten vstřik slepuje, což se mi ale moc nezdá, že by mohl dělat.
Řešil jsem teda ten vstřik: 1) Nový díl sehnat je velký problém, protože už se nedodává. Jedině jsem vyguglil, že Čína děla repliku pod označením MP50102 případně i CFI-50102, ale tu tady nikdo nenabízí, takže problém s dostupností je značný! 2) Použítý díl z vrakáče jsem teda nakonec sehnal. Auto nastartovalo, motor běžel, zahřál se, potom jsem ho vypnul a po chvíli zkoušel start a fungoval dobře, ale následující den ráno opět vstřik slepený a nestartuje. Obviňuji palivo, ale proboha, copak je možný, aby ten benzín takhle lepil vstřik? To se mi zdá až neuvěřitelné, že by tyto první staré stříkačky byly tak choulostivé. Je to možný, že to fakt dělá ten benzín? To by znamenalo vypustit skoro plnou nádrž, vyčistit, vyměnit filtr paliva a znova natankovat normální benzín, ale nemám žádnou záruku, že to potom fakt zabere! Stal se to někomu z vás na jednobodé stříkačce podobný problém? Re: problem se vstřikem
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2014 13:24 Možný je všechno a nikdy nemáš záruku, že to, co natankuješ, je normální benzín. Ethanol jsem doporučil, protože má poměrně slušný čistící a vodu vázací účinky. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená |