Aktuální stránka: 1 z 2
Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 13:52 Zdravím pánové,
mám opel astru 1996 F motor X16SZR 55kW, podotýkám, že na plyn. Nelíbí se mi startování a lenost vozu. Svíčky a kabely k nim jsou nové, rozdělovač taky. Start probíhá tak, že zasunu klíček, pootočím, počkám až zhasne airbag a nastartuju s tím, že musím přidat hodně plynu a stejně to chcípne a nechytne, tak to je zhruba 3 krát a pak se to chytne. Při teplém motoru startuju stejně, ale napoprvé. K lenosti motoru... projevuje se tak, že jedu do kopce na pětku slušných 90 a dopracuju se k tomu, že jedu na 3jku a 50 a jsem rád, že se to drží, kopec nemusí být kdo ví jak prudkej a výkon nikde... Mám OPCOM, tak jsem to tam dal a píše mi todle: Total number of fault codes: 5 P0170 - Lean Exhaust (02) - Not present P1503 - <Unknown DTC> (00) - Not present P0200 - ???????? (02) - Not present P0120 - Throttle Position Sensor (TPS) Voltage Low (02) - Not present P0105 - Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage High (01) - Not present Jsem auto-mechanik začátečník, to znamená, že umím vyměnit stěrače a dolít provozní kapaliny Děkuji za každou pomoc. Vás spoluAstrák Marek Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 15:47 A po smazání těch chyb se znovu objeví která? Tohle dělá na benzín i na plyn? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 16:10 ano výkon je v čudu na oba pohony...chyby jsem mazal již nekolikrát a všechny se objevily znovu Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 20:06 P1503 Je divné, že to s touhle chybou vůbec jede, neb to je chyba imobilizéru.
P0200 Je zřejmě spojena s tím LPG, neb je to chyba obvodu vstřikovače. P0120 Podívej se do měřených hodnot na napětí snímače škrtící klapky. A taky jestli tam máš položku, kde by bylo vidět, kde klapka je. t.j. idle, partial, full Nebo něco podobného. P0105 To bych věřil, že to nepojede. Takže opět do měřených hodnot na snímač tlaku v sání. Případně zkontrolovat hadičku k němu. No a tu lambda sondu bych řešil, až pokud se bude projevovoat i po odstranění toho čidla tlaku v sání. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 20:14 původní majitel mi říkal, že to přečipoval, nemůže to mít na to taky vliv? že to mělo opačný efekt? to 1503 je chyba v ŘJ?
jak vyřešit ten vstřikovač? a jak by se to mělo jmenovaT? tak diagnostika není jako nic žůžolabůžu, ale něčemu poslouží, zítra zkusím odpojit baterku a pak zkusím opět načíst chyby, uvidím co mi to napíše a rovnou dám screeny toho co mi to ukazuje Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 09:29 Ahoj, dneska jsem odpojit a připojil baterku, píše to pořád stejné chyby, tak jsem aspoň zkopíroval ty data jsou zde před startem, po startu a kolem 2 a půl tisíc otáček. U benzínu jsem si všiml, že ty otáčky dost kolísají asi o 300, to bude asi tím zaneseným filtrem. Přílohy: (109.4KB) (109.5KB) pred startem.pdf (109.2KB) Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 18:59 A když máš nějakou diag, tak proč to nesmažeš s ní? Tady nějaké odpojování akumulátoru chyby nesmaže. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 20:24 No jo, jenže proto tam máš ty chyby pořád, když je nesmažeš. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 20:26 no, ale přes tu diagnostiku mi to smazat prostě nejde, příkaz můžu dávat jak chci, ale stejně nic.. zkusím to znovu zítra, nebo zkusím odpojit baterku na delší dobu, to přes to nejde? já právě měl dojem, že ano Re: Pomoc
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 04:36 Proč je stav Imo : "Active" ?! a to ve všech 3 případech ?
Dále mě zaráží hodnota lambdy. 0,4-0,5V ... po ohřátí motoru by měla pěkně kmitat od 0,3 do 1,0 V. Mrkni na to. PS: Odpojování aku je naprd. Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 08:11 v diagnostice můžu klikat na clean fault codes jak chci, ale stejně mi to nic neudělá Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 08:58 tak přes nějáký starší OPCOM program se mi to podařilo vymazat, tak mi to teď píše zaím jenom:
P0505 - Idle Air Control (00) - Present uvidím, co mi to napíše, až to projedu, dneska to sem ještě napíšu Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 17:11 Immobiliser active je protože je naprogramovaný. Status je immobiliser signal received a to je OK. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 19:55 po dneštním najetí cca 100 km mi to píše:
P0170 - Lean Exhaust (02) - Not present P1503 - <Unknown DTC> (00) - Not present P0200 - <Unknown DTC> (02) - Not present P0120 - Throttle Position Sensor (TPS) Voltage Low (02) - Not present P0105 - Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage High (01) - Not present Re: Pomoc
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 20:36 Kdyz koukam na ty chyby a na schema, tak cidla, ktera vykazuji chybu (cidlo podtlalu v sani, potenciometr skrtici klapky a vstrikovaci ventil), jsou navzajem propojena alespon jednim fousem (krome vstriku) - vychazi me z toho problem v kabelazi, nebo nedej boze v ECU. Pricemz do toho je jeste pripojenej EGR.
Otevri si schema, vezmi ohmetr a mer a mer. Nekde se neco nahodne slusuje. Re: Pomoc
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 20:53 Zopakuj mi posledni vetu, kterou jsem napsal!!!!!
Nebo je to v nejakem jazyce, kteremu nerozumis?
Aktuální stránka: 1 z 2
|