www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2
Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 13:52

Zdravím pánové,
mám opel astru 1996 F motor X16SZR 55kW, podotýkám, že na plyn.
Nelíbí se mi startování a lenost vozu.
Svíčky a kabely k nim jsou nové, rozdělovač taky.
Start probíhá tak, že zasunu klíček, pootočím, počkám až zhasne airbag a nastartuju s tím, že musím přidat hodně plynu a stejně to chcípne a nechytne, tak to je zhruba 3 krát a pak se to chytne. Při teplém motoru startuju stejně, ale napoprvé.
K lenosti motoru... projevuje se tak, že jedu do kopce na pětku slušných 90 a dopracuju se k tomu, že jedu na 3jku a 50 a jsem rád, že se to drží, kopec nemusí být kdo ví jak prudkej a výkon nikde...
Mám OPCOM, tak jsem to tam dal a píše mi todle:
Total number of fault codes: 5

P0170 - Lean Exhaust
(02) - Not present

P1503 - <Unknown DTC>
(00) - Not present

P0200 - ????????
(02) - Not present

P0120 - Throttle Position Sensor (TPS) Voltage Low
(02) - Not present

P0105 - Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage High
(01) - Not present


Jsem auto-mechanik začátečník, to znamená, že umím vyměnit stěrače a dolít provozní kapaliny grinning smiley Děkuji za každou pomoc. smiling smiley Vás spoluAstrák Marek smiling smiley

Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 15:47

A po smazání těch chyb se znovu objeví která? Tohle dělá na benzín i na plyn?

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 16:10

ano výkon je v čudu na oba pohony...chyby jsem mazal již nekolikrát a všechny se objevily znovu smiling smiley

Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 20:06

P1503 Je divné, že to s touhle chybou vůbec jede, neb to je chyba imobilizéru.
P0200 Je zřejmě spojena s tím LPG, neb je to chyba obvodu vstřikovače.
P0120 Podívej se do měřených hodnot na napětí snímače škrtící klapky. A taky jestli tam máš položku, kde by bylo vidět, kde klapka je. t.j. idle, partial, full Nebo něco podobného.
P0105 To bych věřil, že to nepojede. Takže opět do měřených hodnot na snímač tlaku v sání. Případně zkontrolovat hadičku k němu.
No a tu lambda sondu bych řešil, až pokud se bude projevovoat i po odstranění toho čidla tlaku v sání.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 20:14

původní majitel mi říkal, že to přečipoval, nemůže to mít na to taky vliv? že to mělo opačný efekt? to 1503 je chyba v ŘJ?
jak vyřešit ten vstřikovač?
a jak by se to mělo jmenovaT? tak diagnostika není jako nic žůžolabůžu, ale něčemu poslouží, zítra zkusím odpojit baterku a pak zkusím opět načíst chyby, uvidím co mi to napíše a rovnou dám screeny toho co mi to ukazuje smiling smiley

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2014 20:15

a jak jsi přišel na tu lambdu??

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 09:29

Ahoj, dneska jsem odpojit a připojil baterku, píše to pořád stejné chyby, tak jsem aspoň zkopíroval ty data smiling smiley jsou zde před startem, po startu a kolem 2 a půl tisíc otáček. U benzínu jsem si všiml, že ty otáčky dost kolísají asi o 300, to bude asi tím zaneseným filtrem.

Přílohy: (109.4KB)   (109.5KB)   pred startem.pdf (109.2KB)  
Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 18:59

A když máš nějakou diag, tak proč to nesmažeš s ní? Tady nějaké odpojování akumulátoru chyby nesmaže.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 20:09

zkoušel jsem, nešlo to

Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 20:24

No jo, jenže proto tam máš ty chyby pořád, když je nesmažeš.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2014 20:26

no, ale přes tu diagnostiku mi to smazat prostě nejde, příkaz můžu dávat jak chci, ale stejně nic.. zkusím to znovu zítra, nebo zkusím odpojit baterku na delší dobu, to přes to nejde? já právě měl dojem, že ano

Re: Pomoc
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 04:36

Proč je stav Imo : "Active" ?! a to ve všech 3 případech ?
Dále mě zaráží hodnota lambdy. 0,4-0,5V ... po ohřátí motoru by měla pěkně kmitat od 0,3 do 1,0 V. Mrkni na to.

PS: Odpojování aku je naprd.

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 07:27

Motor zahraty nebyl.

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 08:11

v diagnostice můžu klikat na clean fault codes jak chci, ale stejně mi to nic neudělá

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 08:58

tak přes nějáký starší OPCOM program se mi to podařilo vymazat, tak mi to teď píše zaím jenom:
P0505 - Idle Air Control
(00) - Present


uvidím, co mi to napíše, až to projedu, dneska to sem ještě napíšu winking smiley

Re: Pomoc
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 17:11

Immobiliser active je protože je naprogramovaný. Status je immobiliser signal received a to je OK.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 19:55

po dneštním najetí cca 100 km mi to píše:
P0170 - Lean Exhaust
(02) - Not present

P1503 - <Unknown DTC>
(00) - Not present

P0200 - <Unknown DTC>
(02) - Not present

P0120 - Throttle Position Sensor (TPS) Voltage Low
(02) - Not present

P0105 - Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage High
(01) - Not present

Re: Pomoc
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 20:36

Kdyz koukam na ty chyby a na schema, tak cidla, ktera vykazuji chybu (cidlo podtlalu v sani, potenciometr skrtici klapky a vstrikovaci ventil), jsou navzajem propojena alespon jednim fousem (krome vstriku) - vychazi me z toho problem v kabelazi, nebo nedej boze v ECU. Pricemz do toho je jeste pripojenej EGR.
Otevri si schema, vezmi ohmetr a mer a mer. Nekde se neco nahodne slusuje.

Re: Pomoc
Autor: saxik (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 20:38

tak mám zkusit zaslepit EGR?

Re: Pomoc
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2014 20:53

Zopakuj mi posledni vetu, kterou jsem napsal!!!!!
Nebo je to v nejakem jazyce, kteremu nerozumis?

Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Připojit soubor
  • Můžete připojovat soubory následujících typů: jpg, gif, bmp, pdf
  • Soubor nesmí být větší než 600KB
  • k tomuto příspěvku může být připojeno ještě 3 soubor(ů|y)
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  **     **   ******   ********    *******  
 **     **  **     **  **    **  **     **  **     ** 
 **     **  **     **  **        **     **         ** 
 **     **  **     **  **        ********    *******  
  **   **    **   **   **        **                ** 
   ** **      ** **    **    **  **         **     ** 
    ***        ***      ******   **          *******  
Powered by Phorum.