Odvetravani skrine X16SZ
Autor: Bohyn (IP zapsáno)
Datum: 06.09.2016 07:00 Zdarek,jak je to nejlepši udělat, když nechci ten vyvod do sani? Zrovna jdu zaslepit diry po te male hadičce a tu velkou použiju do oil catch tanku.. nějaky nazory? Re: Odvetravani skrine X16SZ
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 06.09.2016 07:12 Vyprdni se na to. At to odvedes kam to odvedes, vzdycky pujdou vypary ven do motoroveho prostoru (do podbehu, nebo ja nevim, kam to chces vytahovat) a za nejakej cas to bude vsechno zablity od oleje a az se na to nalepi prach, tak to z toho poradne nedostanes.
Navic se ta hadice zacne ucpavat - nebudes mit podtlak ze sani a pretlak v motoru to ven nepretlaci. Re: Odvetravani skrine X16SZ
Autor: Bohyn (IP zapsáno)
Datum: 06.09.2016 07:39 No mam to do nadobky, tak ja nevim.. měl sem to na bawu a bylo to ok, ale tyhle dvě hadičky mě rozbily :-D asi rozdělám ten ventyldekl ať vim co tam vubec je :-D
Hlavně se mi nechce shanět ty hadičky.. ta mala byla roztrhlá a fak to chrstalo tou velkou zpátky do sání jak sem to koupil... :/ Re: Odvetravani skrine X16SZ
Autor: Kuba-AG (IP zapsáno)
Datum: 31.10.2016 09:17 Ahojte, mám jen rychlý dotaz na podobné téma - X16SZR v Astře G, ale to je hadam to same jako v Fku - to odvětrání z klikovky do hlavy. Když ho budu chtít zkušebně protáhnout třeba delším drátem(tlačí se mi olej přes těsnění vany ač to je vyměněné tak mě napadlo zkusit todle) , vadí když ten bordel spadne tou trubkou zpět do oleje? Teoreticky by se ten karbon měl v tom oleji zase rozpustit ne? Jde o to, že tyhle motory narozdíl třeba od C20XE mají tu trubku zezadu a za prase ji z toho bloku neodšroubuju abych ji protáhl venku... Mezi těma parohama je prd přístup a na to nemám vhodný vercajk
Napadlo mě, že když je to bordel co se normálně usazuje ve vačkové skříni kam ta hadice ústí a odkud by ho ten motor stejně měl zase zpětně stahovat dolů do vany tak to asi je relativně jedno ne? Díky |