C16NZ za C20NE
Autor: Mára (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2005 10:34 Ahoj lidi, chystám se do Opela Astry Caravan r.v.92 s motorem C16NZ ř.j. Multec narvat dvoulitra C20NE ř.j. Motronic. Ale nevím jak je to s konektorama na řídících jednotkách, zda jsou stejné, nebo jiné. Nemáte někdo nějaký podrobnější popis řídících jednotek včetně vyobrazení konektorů, zapojení atd.? ..nechce se mi předělávat komplet celá elektroinstalace, tak bych rád věděl, než to koupim. Dále uvítám jakoukoliv radu někoho, kdo s přestavou motoru má zkušenost, čeho se vyvarovat atd. Díky Mára Re: C16NZ za C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2005 11:28 Kdybys nejdriv prosel temata v poradne, nemusel by ses ptat.... Psal jsem tady o tom (a nejen ja) uz spoustu.... Re: C16NZ za C20NE
Autor: kubas (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2005 19:29 No problem. az to rozeberes tak uvidis. Musis ale vymenit celou přední napravu kuli poloosám. Jinak el. je kompatibilní. Kdyby jsi potřeboval info nebo pomoc tak napis. Re: C16NZ za C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2005 20:35 Kabelovy svazek od cidel na motoru k ECU kompatibilni NENI...!!!.....Ostatni kabelaz samozrejmne ano... Je treba jeste doresit propojeni ECU s kontrolkou na pristrojovce, samotny napajeni a diagnosticky konektor. Re: C16NZ za C20NE
Autor: Mára (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2005 21:08 To Standa: Sorry sorry já si přečetl vše i to co mě momentálně moc nezajímalo, ale na nic co by vyřešilo můj problém a dotazy jsem nenašel, asi jsem nečetl dost pozorně, pročtu tedy ještě jednou To Kubas: Mno hele poloosy vyměňuju taky, mám to bouraný a v plným pravým rejdu mi to poskakuje ze strany na stranu. Dalo fušku to narafičit tak, aby to alespoň nešlo tolik do volantu. Ale dřív ty astry se moc po vrakáčích neváleli, teď jsem to naboural o srnu, tak se to konečně pohne z místa Díky vám za rady, určitě vás tu budu o rady ještě žádat, pokud mi to nějak nepůjde) |