www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Vaha vzduchu
Autor: dalibor (IP zapsáno)
Datum: 05.06.2005 10:21

Zdravim.

__Vaha vzduch jak poznam ze je spatna nebo dobra?
__Jo a kcemu je tam to ozubeny kolecko pod tou pruzinou?

Re: Vaha vzduchu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 05.06.2005 10:43

Vaha vzduchu se spravne jmenuje "meric mnozstvi nasavaneho vzduch" z jehoz udaju davkuje ECU palivo. To kolecko s pruzinou je napojeny z jedny strany na potenciometr a z druhy na klapku, ktera se podtlakem v sani otevira a potenciometr meni tak svuj odpor.
To ze s vahou neni neco v poradku by mela rict kontrolka motoru, resp. pamet zavad. Jinak to muze zpusobovat nepravidelnej volnobeh, chcipani motoru na volnobeh, spatna reakce na plynovej pedal, problemy v nejakym spektru otacek, atd atd...
Zkratka vaha je asi nejdulezitejsi snimac bez jehoz spravny funkce se neobejde zadna vicebodovy strikacka...

Re: Vaha vzduchu
Autor: dalibor (IP zapsáno)
Datum: 05.06.2005 12:19

Diky za vysvetleni Stando.

Ale koukal jsem na tu vrapovanou hadici a ta nikde praskla neni tak me napadlo ze to bude mit neco spolecneho s tou vahou,sice ne to zadnou chybu na palubce nehazi ale ty otacky po seslapnuti plynu nejdou vubec nahoru tak do 1500ot/min a toje strop a tak po 2-3 sekundach to vybehne zase vejs.Jo a co se tyce toho palivoveho filtru (jak psal ¨Fukin¨)tak ten se zda ze byl nedavno menenej.

Re: Vaha vzduchu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 05.06.2005 12:54

Tak jeste muze bejt problem v potenciometru skrtici klapky, kterej zase rika ECU, v jaky poloze je, resp. jak moc je otevrena skrtici klapka.
Na tohle je nejlepsi si od nekoho tyhle veci pujcit a vyzkouset.
Kdyby se alespon rozsvitila kontrolka motoru, tak bys vedel v cem je problem, ale takhle je to dost tezky. :-(
Jak rikam, zkus sehnat nekoho se stejnym motorem a postupne vymenuj...

Re: Vaha vzduchu
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 06.06.2005 06:30

a co palivový filtr? měnil jsi ho? stalo se mi že když to mělo malý ltak paliva, tak motor nejdřív nechtěl jet, ale jak se zvýšil podtlak tak to jelo, ale buď na max nebo skoro vůbec...

Re: Vaha vzduchu
Autor: libor (IP zapsáno)
Datum: 05.07.2005 17:23

zdravim





u audi a6 2.5tdi mam problem ******


*** Tak si bez na web tykajici se AUDI, tady ses na Opel strankach - Administrator ***




Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **      **  ********   **    **  **     **  **     ** 
 **  **  **  **     **   **  **   **     **   **   **  
 **  **  **  **     **    ****    **     **    ** **   
 **  **  **  ********      **     *********     ***    
 **  **  **  **            **     **     **    ** **   
 **  **  **  **            **     **     **   **   **  
  ***  ***   **            **     **     **  **     ** 
Powered by Phorum.