www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Palubní počítač smiling smiley
Autor: jirkaaa (IP zapsáno)
Datum: 08.12.2005 15:55

[tony-william.wz.cz] třeba by to někoho mohlo zajmat smiling smiley

To : Standa omlouvám se

Re: Palubní počítač smiling smiley
Autor: Jiří Hlaváč (IP zapsáno)
Datum: 18.12.2005 21:09

Vážení
vlastním vůz Opel Astra r.v. 2001, mám najeto cca 32 000 km,objel jsem se svojí rodinou celou Evropu bez poruchy. Dne 10.12. 2005 se nám vdávala dcera a já spolu s jejími anglickými přáteli jsem jel pro svatební šaty a jak je na Jižní Moravě zvykem rozvést i výslužku. Při rychlosti 90km/h náhle vypověděl motor, vůz šel do smyku a jen díky štěstí a duchapřítomnosti nedošlo před svatbou k tragédii. S vozem jsem díky setrvačnosti zajel na polní cestu a další startování bylo marné. Servis, který vozidlo odtáhl, signalizoval na diagnostice poruchu "řídící jednotky" kat.č. 6235382, která se musí vyměnit a její cena je cca 28 000 Kč.
Jsem velmi rozladěn z toho, že vůz mě nechal v šachu v době, kdy jsem ho nejvíc potřeboval. Porucha nastala na komponentu, který nepodléhá opotřebení. Vůz byl v pravidelných servisních intervalech prohlížen s výměnou olejů a ostatních dílů. Vůz nebyl nikdy havarován, a proto cítím určitou křivdu,kdybych měl hradit výměnu říd.j. v plné výši. Doufám, že kompetentní pracovníci fy OPEL zváží vážnost situace a pokusí se vyvodit z tohoto případu závěry, aby eventuelní chyby v řídící jednotce neohrozila ostatní majitele vozidel při jízdě.
Obracím se na Vás s žádostí o pomoc, na který konkrétní subjekt se mohu obrátit, abychom mohl vést dialog o uznání reklamace na výše uvedený porouchaný díl. Jsem odhodlán komunikovat i s výrobcem, konstruktéry apod. protože dle mého názoru se jedná o vážnou věc, která si zaslouží publikaci pro laickou veřejnost i odborníky v tomto sektoru!

Re: Palubní počítač smiling smiley
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 18.12.2005 22:17

Vazeny pane, krasne povidani, ale jedine logicke misto kde zacit, je zastoupeni Opel v CR. Kontakty jsou uvedeny na www.opel.cz jak jiz jsem psal v nedavnem prispevku a zaroven v mailu. Nevim co cekate ze vam kdo poradi jineho, tak jako nechapu, proc jste neakceptoval moji predchozi odpoved.
Ostatne pravidelne servisni intervaly byly dozajista provadeny v autorizovanych servisech, nebo se pletu? Tak by i tam meli byt schopni Vam poradit dalsi postup v reseni tohoto problemu.
Mimochodem, po precteni Vaseho prispevku jsem nabyl domneni, ze za vzniklou situaci muzou asi vsichni ridici vozu Opel.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********    ******   **    **   ******   ********  
 **     **  **    **  **   **   **    **  **     ** 
 **     **  **        **  **    **        **     ** 
 ********   **        *****     **        **     ** 
 **         **        **  **    **        **     ** 
 **         **    **  **   **   **    **  **     ** 
 **          ******   **    **   ******   ********  
Powered by Phorum.