otáčkoměr - porucha
Autor: David_ (IP zapsáno)
Datum: 20.06.2006 07:32 Ahoj, mam problem s otačkoměrem - včera po nastartovani otáčkoměr ukazoval dosti trhavě jakoby se lehce zasekaval a reagoval se zpozdenim. Dens rano neukazuje vubec ? Co ma zkontrolovat krome patice v pristrojovce ? Ostatni kontrolky ukazuji v poradku. Diky (1.6 X 16 SZ) Re: otáčkoměr - porucha
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 20.06.2006 08:31 Zkus mrknout na konektor u indukcni civky jestli neni zaoxidovanej, popripade na konektor co je nekde v urivni civky - vetsi kulatej, jestli ho tam mas... Potom bych asi rek, ze ma otackomer nejlepsi leta za sebou, delal me to samy ...:-( Re: otáčkoměr - porucha
Autor: libor77 (IP zapsáno)
Datum: 21.10.2010 06:16 ahoj,
mám problém s Corsou 1,5td/96.Když jedu tak občas spadne otáčkoměr na nulu a nějakým způsobem se vybijí baterie a po relativně krátké době nenastartuji!Při proměření dobijení je vše OK, tak nevím kde je problém.Námáte s touto poruchou zkušenosti? díky Libor Re: otáčkoměr - porucha
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.10.2010 09:04 Alternátory Hitachi osazené na Isuzu motorech jsou tím známé. Nechat zrepasovat. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: otáčkoměr - porucha
Autor: petr kozz (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2011 17:54 Potřebuji poradit, nevím jak vyzkoušet turbo na opel astra 1.7td r 1996,
Koupil jsem vůz nehoh ká mi tlakson a otáčkoměr se ani nehne podadí mi někdo.. Re: otáčkoměr - porucha
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 25.04.2011 06:22 Turbo
(jak je na tom vůle vrtulky?, jak moc je vevnitř turbo špinavé od oleje?, píská turbo při cca 2000rpm?, když přidáš "ztvrdne" hadice od vzduchu co jsem do intercolleru? jakou má auto spotřebu?) Klakson: co pojistky? jde do něj proud?, co spínače na volantu? Otáčkoměr: Předpokládám že se jedná o Y17TD Isuzu (X17DTL němec ot. neměl, ale někteří si vyměnili přístrojovky s isuzu a pak natáhly drátek do altíku) Pokud je to Isuzu tak v 90% je KO samotný alernátor-diodový most (nebo i samotný ot v palubce)- je naspodu nešikovně umístněný a tak věšinou jde na něj veškerý bordel - repas nebo výměna na aukru jsou jich mraky. Jinak samozřejmě zkusit jak altík dobíjí . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) |