www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2
Re: nejde nastartovat
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 25.11.2008 13:34

Vždyť jsem ti to napsal, že spínačka se nevyndavá. Vyndá se jen její elektrická část. A na tu cívku jsem se ptal kvůli tomu, abych věděl jestli tam napětí ještě jde, nebo už u cívky nejde. Je to totiž ten samý přívod, jako pro řídící jednotku.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: nejde nastartovat
Autor: pilot345 (IP zapsáno)
Datum: 25.11.2008 16:43

Zdar tak je to O.K.měls pravdo byl to drát od cívky takže jsem spáchal nové spojení a už to maká. Ješte kvúli té spínačce já jenom kvúli tomu že sem chtěl mít jenom jeden klíček,víš jenom taková blbůstka,mam ted totiž jeden od dveří a jeden od spínačky.A ta druhá spínačka co mam je shodná z těma zámkama ze dveří. Jinak dík a zdar.

Re: nejde nastartovat
Autor: pilot345 (IP zapsáno)
Datum: 25.11.2008 16:51

Jo a ještě před Oplíkem jsem měl Francouze Citroen AX a R.5.Takže Oplík je muj první Němec.

Re: nejde nastartovat
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 25.11.2008 21:43

pilot345 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jo a ještě před Oplíkem jsem měl Francouze Citroen
> AX a R.5.Takže Oplík je muj první Němec.

Jsi si jistý že to je "němec"??smiling bouncing smiley

.



Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95


Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-)

Re: nejde nastartovat
Autor: pilot345 (IP zapsáno)
Datum: 26.11.2008 16:21

Zdar no jistě pan Adam Opel je původem Němec až nevím přesně odkdy Opla koupil koncern G.M.a Daewo.

Re: nejde nastartovat
Autor: Radim_17D (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2008 13:24

Opel patří GM od r. 1929. (nesouvisí s hospodářskou krizí - smlouva podepsána v březnu, Wall Street se zhroutil až na podzim...)
Něco o Daewoo:
Daewoo Motors je automobilová divize korejského konglomerátu Daewoo Group, kterou založil roku 1967 pan Kim Woo-jung. Od roku 1972 patří automobilka Daewoo do koncernu General Motors. Roku 2002 GM koupil 67% Daewoo Motors včetně partnerské Suzuki a SAIC.

Re: nejde nastartovat
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2008 14:30

Já měl namyli to, že se Opel vyráběl i v Polsku a to je pak "prádní" kára!
Já mám Opla vyrobeného poctivě v Německu! To je pro mě Němec!
kamoš takvý štěstí neměl a má s ním jen problémy! O tom jak ho má zreznutého ani nemluvím! Má ho vyrobeného v Polsku!

Radim_17D jak je zajímavý, co se vše člověk nedozví v tématu "eletrika" co?

.



Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95


Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-)

Re: nejde nastartovat
Autor: Chosse (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2008 14:55

Tak můj má ve VINku Bochum, takže Německo taky yawning smiley)

Kadett E GSi C20NE rv. 91

Re: nejde nastartovat
Autor: pilot345 (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2008 15:48

No jo no já vím, zě je to na pováženou.Můj děda byl totiž ročník 1912.A z Oplem jezdil za 2.světové války nevím přesně co to bylo za typ ,děda říkal že Adam 1300.Ale už asi vážně dost tady by se asi měli řešit problémy z elektrikou, takže zatim čágo až se naučim:-) pořádně serfovat tak si najdu nějakou diskusi atam si z někym pokecam.

Re: Nejde nastartovat...
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 11.09.2011 21:31

Obnovim tema, dneska jsem nenastartoval Astru C20XE, prijel jsem domu.. nechal ji stat asi 3h a uz nechytla.. toci, toci a nic.. vyblikal jsem 13 a 15. Je to divne, pac to mam vahu vzduchu a ECU spojenou, takze funguju bez lambdy.. a chybu to nikdy nehazelo, az ted co nechyta pribyla 15 a k tomu ta lambda.. To prilis vysoke napeti na cidle chladici kapaliny se jedna o poskozeni cidla? A k vuli toho nechyta?

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery

Re: Nestartuje
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 12.09.2011 06:27

Ano, kvuli tomuhle cidlu to skutecne nechytne. Vysoke napeti na cidle znamena vetsinou, ze je nekde rozpojene.

Re: Nestartuje
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 12.09.2011 10:06

aha, no zkusim se podivat na to, kde by to mohlo byt rozpojene? leda ze by se kablik nekde prerusil ze

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery

Re: Nestartuje
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 12.09.2011 19:20

Takže jsem odpojil baterku, vyměnil to čidlo teploty, dal jsem tam z C20NE Kadetta. Připojil baterku, a zkusil nastartovat.. nechytlo to.. chyby 13 a 15 tam nebyly.. ale byly mokré svíčky, tak jsem je vyčistil a zkusil znova, udělal jsem to 3x a pořád jsou mokré a nechytá.. zkusili jsme to roztlačit.. bez šance. Povedlo se to až na laně za autem ve vyšší rychlosti, a chytlo to na děsně nepravidelný chod, do výfuku to střílelo jako čert a kouřilo jak studená škodovka. Kuckalo to a palubák na volnoběh který byl skoro 2000rpm ukazoval 17l momentální spotřebu. Tak jsem to netrápil, přitáhl zpátky a zkusil to vyblikat znova.. hodilo to 65, motor nejde nastartovat a když chytí po roztlačení, tak při přidání plynu má tendenci se udusit a zdechnou. Nechápu co se s tím stalo, když do té doby nebyl žádný problém, pak to čidlo a teď toto.

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery

Re: Nestartuje
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2011 20:42

Takže dneska jsem se na to podíval znova, sundal vstřik, vyčistil, znova vyčistil svíčky, zkontroloval kabely atd.. Znova jsem zapojil lambdu a dal kabeláž do původního stavu, na váze nastavil 0V a zkusil nastartovat.. bezvýsledně.. opět zalité svíčky a nic z toho.. zkusil jsem odpojit váhu vzduchu a potenciometr klapky, vyčistil svíčky a startoval znova.. chvilku to točilo, pak to chytlo.. kupodivu to šlo vytočit.. a při vyšších otáčkach už to mělo i pravidelný chod, akorát to kouřilo jako blázen, běžel asi 20s, pak se zadusil a zdechl.. od té doby to zase nechytá.. připojil jsem váhu i potík, na váze nastavil 1.6V a zkusil startovat znova.. nechytlo, ale paměť závad už nic nehlásí.. jen se to pořád přechlastáva a nechytá. Potřeboval bych vědět jaké má být dafaultně nastavené napětí na té váze vzduchu. A pak jediné co mě napadá je ještě odpojit vrácečku paliva.. ta jde přes regulátor? nebo to je ta druhá hadice?

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery

Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **      **        **  ********   *******   **     ** 
 **  **  **        **  **        **     **  ***   *** 
 **  **  **        **  **        **         **** **** 
 **  **  **        **  ******    ********   ** *** ** 
 **  **  **  **    **  **        **     **  **     ** 
 **  **  **  **    **  **        **     **  **     ** 
  ***  ***    ******   ********   *******   **     ** 
Powered by Phorum.