www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Problém se startováním
Autor: jery (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2011 18:44

Zdravím
Mám astru G 1.6 16V kombi 98 (X16XEL).
Jsem učící se laik a řeším problém se startováním. Občas astra nezapaluje (startér s motorem točí), ve většině případech po zahřátí(neháže jiskru)
Vyměnil jsem baterku, svíčky,zkusil jsem nové zapalovací cívky, taky nic(zkontroloval jsem i konektor , ok).
Problikal jsem podle zdejšího návodu závady výsledekyawning smileyd 0351 do 0354. Nikde jsem nenašel co znamená 0353 a 0354.
Na kábly hledím jak puk eye rolling smiley nevim kudy vedou, není někde popis nebo návod?
Prosil bych o radu
Díky jery

Re: Problém se startováním
Autor: Vashk (IP zapsáno)
Datum: 23.05.2011 19:17