www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2
Re: NE za SEH?
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 04.06.2015 08:28

20SEH vačka má o 1° kratší otevření ventilů, "tupá je stejně", profil stejný jako u c20ne, jen je jinak natočená


vačka je c20ne, ale taky je o 1° delší otevření ventilů a když by jste si udělal stavitelné rozvodové kolo jako mám já, tak natočením o 2° na vačce později bude prakticky totožné časování jako má SEH, osobně ale na upraveném 20SEH na 150 koní mám natočeno schválně o 5° dříve 20seh vačkový hřídel

Re: NE za SEH?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 01.11.2015 06:47

no..a proto má upravený v jednotce předstih...
mam odzkoušeno jednotka SEH na 20NE při přidání plynu zaškube.

Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  ********        **        **  ******** 
 **   **   **    **        **        **  **       
 **  **        **          **        **  **       
 *****        **           **        **  ******   
 **  **      **      **    **  **    **  **       
 **   **     **      **    **  **    **  **       
 **    **    **       ******    ******   **       
Powered by Phorum.