www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Diagnostický konektor
Autor: SoudruchS (IP zapsáno)
Datum: 24.05.2011 16:37

Zdravím chlapci, možná mě budete odsuzovat pro mé hazardování, ale dal jsem si do Kadetta bag z AstryF (myslím že to byla X17TDL, 1995) A narazil jsem na jednu oplozradu. Při vymotávání elektriky jsem si pouze označil kam patří drát od AB v konektoru a když jsem v kadetu vše zabudoval tak se mi vyskytl problém - pin G je v kadettu něčím obsazený a aby to nebylo málo tak při zastrčení konektoru do držáku je propojen s konektorem A, G je obsazené i v obou našich Astrách bez bagu rv.1992 A teď jsem si všiml že konektor v kadetu není stejný jako v astře - má navíc výstupky. Nikde nemůžu najít označení všech pinů.
Další věc je že mi nejde vyblikat ABS, ať propojuji jak chci tak kontrolka ani neblikne, dřív ABS nešlo občas, nyní nejde pořád...
Bag nyní prý funguje (dle kontrolky) tak myslíte že bych se měl na konektor vybodnout a v případě potřeby dát jednotku do auta které má bag od výroby a tam vymazávat závady?

Kadett C18NZ

Re: Diagnostický konektor
Autor: SoudruchS (IP zapsáno)
Datum: 27.05.2011 18:54

Ok, zjistil jsem že ABS nemá přísun proudu, dle el. schématu je někde přepěťové ochrané relé (R47) což nevím kde je a strýc autoelektrikář říkal že o takové kravině nikdy neslyšel, nenašel jsem ani pojistku tak jsem nahradil chybný drát a dal ho na pojistku 13 (zrcátka atd) takže nyní je ABS funkční a už vím že mu nadále vadí chyba 42, což jsem zjistil i bez vyblikání proměřováním drátů při houpajícím autě jediný PP snímač měl stálý odpor 1,07k♥ a sotatní kolísaly 0,87k☼ - 1,07k♀ takže zítra měním kruh smiling smiley

Přílohy: kontrolka.JPG (94.1KB)   (105.1KB)   LuftBeutel.JPG (112.9KB)  


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Připojit soubor
  • Můžete připojovat soubory následujících typů: jpg, gif, bmp, pdf
  • Soubor nesmí být větší než 600KB
  • k tomuto příspěvku může být připojeno ještě 3 soubor(ů|y)
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **    **  ********   **    **  **    ** 
    **     **   **   **     **  **   **   ***   ** 
    **     **  **    **     **  **  **    ****  ** 
    **     *****     ********   *****     ** ** ** 
    **     **  **    **         **  **    **  **** 
    **     **   **   **         **   **   **   *** 
    **     **    **  **         **    **  **    ** 
Powered by Phorum.