spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 18.10.2011 15:36 nazdar opláci mám opel vectra a C16NZ a mám vysokou spotřebu zpět do nádrže to jen tak kape . diagnostika hlásí čidlo tlaku v sání. myslíte že to může byt tím ?? Re: spotřeba
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 18.10.2011 22:10 Ano, může to být tím. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 12:28 tak jsem to vyměnil ale pořád stejný a ten motor se klepe . a žere . vymeněno rozdělovač , kabely , svíčky , vstřikovač . nenapadá vás něco čím by to mohlo být ? Re: spotřeba
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 13:19 zpět do nádrže to jen kape a co směrem z nádrže ? z přívodní hadice to musí stříkat, dokonce někde v chytré knížce je tuším napsáno kolik litrů ti musí natéct za určenou dobu ... Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 13:43 jo to je v pohodě ale zpátky do nádrže to jenom kape do tý zpětný hadice Re: spotřeba
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 14:38 Taky může být špatný tlakový regulátor paliva. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 15:21 je jsem mněnil komplet celej ten jednobod i s tim regulátorem Re: spotřeba
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 16:47 Tak odpojit zpátečku paliva a zkusit, jestli není někde skříplá, nebo ucpaná. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 17:34 to jsem udělal odpojil jsem hadici a napojil tam jinou a dal jsem jí do lahve a nic pořád to jenom kape Re: spotřeba
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 18:23 Pokud to není tlakem a zpátky jde málo, holt jde zbytek skutečně do motoru. A když je tedy čidlo podtaku vyměněnoi, další, co má velmi velký vliv, je čidlo teploty. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 19:37 to diagnostika nehlásí . bylo odzkoušeno podle tý knížky Jak na to. a mnělo by být fajne .mě taky už právě nic nenapadá a do servisu se mi to dávat nechce . Re: spotřeba
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 19.10.2011 21:18 Ještě se vrátím k tomu čidlu podtlaku. Není tam někde díra v hadičce? A hlásí ho to i po výměně stále? Kabeláž od něj je OK? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 20.10.2011 04:16 když je připojený hlásí vysoké napětí když ho odpojim a nastartuju tak hlásí nízké napětí a hadičky je v pohodě Re: spotřeba
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 20.10.2011 09:05 Aha, takže je tam někdy chyba v kabeláži. Voltmetr do ruky a zjistit, jestli do toho čidla jde kostra. Hnědý kábl. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: spotřeba
Autor: agoska (IP zapsáno)
Datum: 21.10.2011 15:29 tak jsem to zkusil kostra funkčí . a už se dokonce začal a vracet benzín zpět do nádrže ale motor se pořád klepe . |