www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
po zahřátí se dusí
Autor: pietro (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2012 18:13

zdravím mam calibru rv92 motorizace C20NE už jsem skoušel vše rozpojit očistit a znova spojit ale stale stejný problém po určité době když se motor zahřeje na provozní teplotu tak se začne dusit a jede jen jako by na 3 valce až ůplně skolabuje.když přidám plyn tak se dusí a když nechám spadnout na volnoběh tak to začne házet i s volantem jako by to chtělo vyskočit z pod kapoty grinning smiley tak prosím o radu na co mám ještě mrknout...někdy to ujede 15km a někdy 2 po měste a stojí :/ díky za jakou koliv radu

Re: po zahřátí se dusí
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 06:45

Pokud k tomu černě kouří a smrdí po benzínu, může to být teplotní čidlo, lambda sonda, ale spíše regulátor tlaku paliva. Palubní pc tam máme?

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: po zahřátí se dusí
Autor: pietro (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 18:21

ano neco tam je je tam nejakej metronic ale nevim jaka verze...dnes jsem odpojil hadici pred striky za nejakou placatou nadobkou a jak jsem startoval tak to jen plivalo benzin tak nevim jestli nema tect stalym proudem jsem na to laik a uz si nevim rady tak me napadlo cerpadlo??? nevim ...jinak jsem tim zpusobem odplival benzin a asi vzduch zapojil a zase chytlo ale asi jen na chvili jinak benzin smrdi a lambda je nova asi cc 1 mesic ale jak to chytlo tak to stejne nejak divne slo do otacek dik za rady. smiling smiley

Re: po zahřátí se dusí
Autor: pietro (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2012 18:24

jo az ted me cvaklo palubni pc neni jsou tam hodiny je to nejstarsi zakladni typ 8ventil 85 kw

Re: po zahřátí se dusí
Autor: lukascz (IP zapsáno)
Datum: 02.08.2012 14:39

zdravim mam astru G 1.8 16v motor x18xe1 za studena jede bez problemu ale po zahřati se rozsviti komtrolka motoru a jede na 3 někdy na 2 valce tlaky ve všech valcich jsou 10 zapalovaci modul vypada v poho a egr taky chodi takže nevim paměť zavad hlasi kody 0201,0202,to je nějaka porucha vstřikovaciho ventilu,po vymazani paměti a přehozeni vstřiku 1 a 2 za 3 a 4 to opět piše špatnou 1 a 2 radil sem se z "ODBORNIKAMA" ja tomu moc nerozumim a pry to muže byt cokoli tak pokud mate někdo nějakou radu tak předem dik

Re: po zahřátí se dusí
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 02.08.2012 16:55

Musíš na LIVE Data k někomu kdo snimi umí pracovat , jedině tak se dá vysedovat co je opravdu špatně , pouhé vyčtení paměti je silně orientační , je potřeba také vědět co sčím souvisí, obvylkle chybové kody ukazují špatné to a tamto , ale příčina je jiná - důsledek nefunkčního onoho a tamtoho = kód chyby.

Mohu ti přídaně dát na někoho kontakt , ale je z Prahy , nevím odkud jsi ty.

Re: po zahřátí se dusí
Autor: lukascz (IP zapsáno)
Datum: 02.08.2012 17:19

no tak to mam skoro přes celou republiku sem z Novojičinska to je Moravskoslezsky kraj a až do prahy bych nedojel, ono diagnostiku tady ma kde kdo ale jedine co mi řekli tak že to hlasi vadne vstřiky 1a2 nic bližšiho

Re: po zahřátí se dusí
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 02.08.2012 17:28

Pokud trefíš do Ov za Zoo, dám ti kontakt na kluka, co ti dá závady, ne jen vadné vstřiky. Jinak bych se chystal na novou ŘJ (pravděpodobně). Ale to ti řeknou větší machři.

________________________________________
Raději pomalu autem, než rychle sanitkou
Opel Astra F Caravan X17DTL=>
Opel Astra G Caravan Y17DT=>
???
Luboš X17DTL

Re: po zahřátí se dusí
Autor: lukascz (IP zapsáno)
Datum: 02.08.2012 18:09

jo do zoo trefim parkrat sem tam byl tak mi ten kontakt když tak pošli, před chvili mi volal kamoš že sehnal vstřikovaci čerpadlo a v ponděli bude mit na odzkoušeni nahradni zapalovaci modul tak uvidim doufam že tu ŘJ si typnul špatně bo to by byla ta nejhorši možnost za ten kontakt předem dik

Re: po zahřátí se dusí
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 03.08.2012 05:04

Kontakt je
alzafir@seznam.cz
odkaž se na mně, že jsem ti dal kontakt.
On ti poradí

________________________________________
Raději pomalu autem, než rychle sanitkou
Opel Astra F Caravan X17DTL=>
Opel Astra G Caravan Y17DT=>
???
Luboš X17DTL

Re: po zahřátí se dusí
Autor: lukascz (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2012 14:35

tak čerpadlem ani zapalovacim modulem to nebylo,je to čim dal horši myslim že bych s tim nedojel ani do te ostravy včera po 15 km jizda max na dvojku jinak to vubec netahlo,soustavně s tim jak se to začne dusit tak nejde otačkoměr moje blbost že jsem to nenapsal hned, při diagnostice TIDu (do dneška jsem nevěděl že něco takoveho je) to ukazuje kod 019 to by mělo byt induktivni impulzni čidlo nespravny signal počtu otaček ale nevim jestli tohle označeni kodu plati i pro muj motor x18xe1 zdurazňuju že jsem to opravdu dlouho hledal.mohlo by to mit vliv i na uduseni motoru a tim vyřešeni celeho problemu?pokud s tim mate někdo zkušenosti tak diky za jakoukoli radu

Re: po zahřátí se dusí
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 08.08.2012 06:18

Napiš to Alešovi (alzafir) Něco ti poradí

________________________________________
Raději pomalu autem, než rychle sanitkou
Opel Astra F Caravan X17DTL=>
Opel Astra G Caravan Y17DT=>
???
Luboš X17DTL

Re: po zahřátí se dusí
Autor: pietro (IP zapsáno)
Datum: 12.08.2012 15:05

no tak jsem neco pozkousel a asi je to ok jen mam dotaz jestli to mohl delat privod paliva ze byla u motoru sterela hadicka a po zahrati se asi otevrela a prisavala vzduch? dik za odpovedi motor C20NE

Re: po zahřátí se dusí
Autor: pietro (IP zapsáno)
Datum: 20.08.2012 12:21

tak opět nic vyměněne teplotni čidlo lamda ted uz jen ten regulator opet i po vymene cidla se po zahrati začal hazet až to totalně zkolabovalo prosím někoho kdo s tim má zkušenosti zda by poradil ja už si nevím rady stale ten jisty problem zahřeje se motor a začne kuckat jako by na 3 valce takový divny zvuk jako trabant prirovnani....všem moc děkuji za pomoc



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **   ******   **        **      **  **       
 ***   ***  **    **  **        **  **  **  **       
 **** ****  **        **        **  **  **  **       
 ** *** **  **        **        **  **  **  **       
 **     **  **        **        **  **  **  **       
 **     **  **    **  **        **  **  **  **       
 **     **   ******   ********   ***  ***   ******** 
Powered by Phorum.