www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
4. Podvozek :  Technická poradna   brzdy, pružiny, řízení, pneu, jízdní dojmy 
Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2
Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2006 10:47

Z toho 2 min. vybalení z krabice, 3 min. odpočinek po náročné práci. Chlapi ve značkovém servisu ho mají povinný.

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: DarriN (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2006 15:16

Tak dík, to jste mě potěšili, ted už si to jen prosadit smiling smiley

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: DarriN (IP zapsáno)
Datum: 15.12.2006 00:06

Chlapi, tak tedka bych potreboval opravdu poradit.
Abych vam vysvetlil moji situaci.
V servisu, mi prišli na to,ze mam špatne nejden tlumiče, ale horni uložení předních tlumičů. To jsem zde už řešil..6e je to špatné šlo i vydět, když se točilo volantem tak to pryžové uložení vylízalo ven - nahoru a prostě se hýbalo při točení volantem.
No ale jelikož, mě chtěli ojebat při výměně tlumičů, tak jsem s něma ukončil spolupráci a začal jsem jednat s jiným autorizovaným servisem, kde už jsou solidnější - nabízí mi výměnu tluimičů za tolik, kolik uvádějí v propagaci.
U nich jsem ještě nebyl, ale tlumiče už mám objednané. Problém nastává s tím uložením. Dozvěděl jsem se, že by v tomhletom servise měli ten jeden silentblok za 1800, což je palka. Za neoriginální kus bych dal do 500, třeba ten v příloze z autokelly. Nebyl by problem si to objednat a přivest si to sebou, ale oni mě zvyklali v tom, že si vlastně nejsem jistý, jestli je to uložení špatné, nebo jen ložisko. Napadlo mě, že by snad byly uvolněny jen matky, nebo nevím.
Prostě když tam přijedu a bude to v háji a nebudu mít sebou ty silentbloky, tak jsem v háji ja..když tam přijedu s něma a budou špatné jen ložiska, tak jsem zbytečně utratil 1000 kč ted, když jsem to nemám s pěnězma uplně v pohodě... Vážě bych potřeboval nějakou solidní radu, byl bych celkem vděčný sad smileyeye rolling smiley

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 15.12.2006 08:11

Uvolněný matky to nebudou, ano může to být jen horní axiální ložisko, ale nejsem si jistý jestli se prodává samostatně, asi bych prostě investoval těch 1000,- a věděl že budu mít klid. Jinak bych asi řekl, že není problém se domluvit, aby ti to napřed zkontrolovali a řekli co tomu vlastně chybí, pokud je daný díl veden v kelly jako skladem, tak pokud ho ráno objednáš a odpoledne ti ho doručí.

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: DarriN (IP zapsáno)
Datum: 15.12.2006 08:42

Vrabi, myslíš, že by to mohlo být jen ložisko? To ložisko bude každopádně špatné, ale nějak si nadokážu představit, ptoč by to vyjíždělo ven. Jinak samostatně se to asi prodává, toho bych se nebal, spíš se bojim, jak to dopadne.
Mam toho na tom autě totiž více a snažím se,aby mi všechny prachy nesežraly jen tlumiče.



Upraveno 1 krát. Naposledy upravil DarriN (15.12.2006 08:43)

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: belly (IP zapsáno)
Datum: 20.12.2006 12:10

Jsou lepší tlumiče plynokapalinový nebo olejový ?
Kayaba dělá oboje

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 21.12.2006 06:44

Plyn (dusík) se používá pro snížení pěnivosti tlumičového oleje, dává se hlavně k tvrdším tlumičům, kde olej musí proudit užším prostorem a tudíž je větší riziko pěnění. Proto jsou většinou plynokapalinové tlumiče nastavené více na tvrdo než beztlakové. Princip funkce je u obou druhů tlumičů shodný.

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: belly (IP zapsáno)
Datum: 21.12.2006 08:36

Dík za vysvětlení, v autě vozím hlavně děcka, takže to vlastně nemusím řešit

Re: Klady a zapory tlumicu ALKO
Autor: mirek-mgx (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2010 18:32

Postě, chěly tě oškubat, nic nového pod sluncem. Někde si tu "dotovanou" cenu přece musí nahnat. Taky jezdím do jednoho takovýho podařenýho značkovýho servisu (ne Opel ale to je asi jedno), kde se z předpokládané banální opravy pár drobností vždycky najde nějakej průser a místo max 5t cvakám 10 nebo 15t. Pokaždý se mi to moc nezdá a pokaždý to tam, z lenosti hledat jiné řešení, zase dám ("možná to opravdu tak bylo špatné a já jim křivdím") a pokaždý mám potom znovu divněj pocit, že mě zase asi natáhly! Kdy už konečně zmoudřím?

Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **      **  ********   **     **  **     **  ******** 
 **  **  **  **     **  ***   ***  ***   ***  **    ** 
 **  **  **  **     **  **** ****  **** ****      **   
 **  **  **  ********   ** *** **  ** *** **     **    
 **  **  **  **         **     **  **     **    **     
 **  **  **  **         **     **  **     **    **     
  ***  ***   **         **     **  **     **    **     
Powered by Phorum.