Vrzání
Autor: Pepíno (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2006 08:29 Vm,že se to tu probíralo,celý sem to pročetl,ale mám trošku jiný problém. Vrže mi to u předního levého kola,ale jen když stojím na místě a otáčím kola nebo když pomalu couvám a otáčím kola,jinak za jízdy to nedělá. Čím to může být? Opel Astra F Caravan. Díky Pepíno Re: Vrzání
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2006 08:36 Tipu to na kryci plech kotoucu, nebo brzdovy desticky. Neni prece nic jednoduzsiho nez to hodit na hever, sundat kolo a zatocot si "kolem stesti"...:-) Re: Vrzání
Autor: Pepíno (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2006 20:22 Zatím jsem to skouknul,jen bez heveru a vrže to pouze: za a) když nastartuju a točím volantem na místě, za b) když couvám a točím volantem... Poslouchal jsem i s oteveřenou kapotou a dělá to na začátku nahlas potom už to vrže potišeji... A když dám plnej rejd na jednu stranu,tak to trochu zasyčí a na druhou stranu plnej rejd to syčí pořád nechápu :-/ Poradí někdo? Re: Vrzání
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2006 21:01 Máš tam hada, bacha na něj! ! ! Ach jo. Když nastartuješ a zatočíš volentem, tak zabere servo, zatíží čerpadlo a začne ti vrzat řemen. V krajích syčí, protože se mu to nelíbí a taky se to tomu servu nedělá. Re: Vrzání
Autor: Pepíno (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2006 21:10 Aha,ale proč to za jízdy nedělá? Vrže to jen když couvám a zatáčím u toho. Hezky si to vysvětlil,ale vůbec nevím co s tím. Re: Vrzání
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2006 22:09 Protože za jízdy se kola odvalují a tudíž nekladou servu takový odpor. Když stojíš je zátěž na servo největší a když couváš, také to není moc rychle. Navíc geometrie nápravy je dělaná na jízdu dopředu, takže při couvání se to tam lehce pere. OK? ) Re: Vrzání
Autor: Pepíno (IP zapsáno)
Datum: 15.09.2006 17:26 Ok,chápu,ale co s tím tedy? Jak to odstranit? Re: Vrzání
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 15.09.2006 20:02 Zkus došponovat (ne nafest) řemen servočerpadla. Nebo dej nový řemen. S tím syčením neuděláš nic. To tak je. |