rucka
Autor: GLATTAK (IP zapsáno)
Datum: 04.10.2008 17:35 zdravim mam astru cabrio 1.8 rv 95 a ctel jsem se zeptat kde a jak se protahujou lanka rucni brzdy skoro vubec me ta rucka nebrzdi dik za odpovedi Re: rucka
Autor: MartinTomáš (IP zapsáno)
Datum: 04.10.2008 18:24 Pokud je máš zarezlé nic "neprotahuj! je to naprosto zbytečná práce protože máš tím pádem i zteřelý bowden přes který tam teče voda! kup nové! Míň práce a 100% efekt na pár let budeš mít pokoj! Re: rucka
Autor: Jaky (IP zapsáno)
Datum: 05.10.2008 09:59 Ahoj, přídám svůj dotaz k tomuto. Mám Astru 1,4i hatch. 1993. dělal jsem zadní brzdy a při povolování ručky (pod autem) jsem ukroutil ten šroub co drží lanovod. Bohužel jsem nikde nenašel nějaké řešní a ani nevím co je mezi lanovodem a ručkou v interieru a jak se k tomu dostat. Mám si nechávat dělat nějakou redukci na ten zbytek zavitu co tam zustal? nebo se dá něco (co tam patří) koupit. Díky za odpovědi. Re: rucka
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 06.10.2008 16:17 tak určite bys to sehnal na každé vrakárně, nebo inzerci.. ale mám takový pocit že ten šoub drží na takovém hrubém plechu, který je navařený na kastli u zadní podlahy.. protože u mě za to někdo tak tahal až natrh podlahu.. to chce zvednout a zkouknout.. Re: rucka
Autor: Jirka Medla (IP zapsáno)
Datum: 12.03.2011 09:25 Zdravim Všechny. Poradte prosim jak přitahnout ručni brzdu. Diky Re: rucka
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 12.03.2011 10:40 Vezmes za ni pravou rukou a zatahnes smerem nahoru. Re: rucka
Autor: Jirka Medla (IP zapsáno)
Datum: 12.03.2011 11:00 Teda fakt inteligentni rada. Měl sem na mysli poštelovat. Re: rucka
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 12.03.2011 16:12 Jirka medla:
Tak ono pro ty co nečtou červenej rámeček jsou tyhle odpovedi... Co máš za auto a hledal jsi tu už;-)....? Re: rucka
Autor: Jirka Medla (IP zapsáno)
Datum: 13.03.2011 12:45 Mam Astru F 1.6i Rv. 95. Ješte sem tu nehledal.Jsem tu poprve Re: rucka
Autor: o.astra 1.6 55 kw (IP zapsáno)
Datum: 11.09.2011 09:02 ahoj,tak včera jsem měnil lanovod ručky (zůstávaly viset čelisti na jedný straně),nejprve vyndat starejdmontovat krycí plech u středního tlumiče výfuku-je pak lepší přístup k šroubu ručky,všechny 4 šrouby toho plechu jsem ukroutil,pak odšroubovat matku(13ka ploch.klíč)-to bylo asi nejtěžší,kvalitně zarezlý,nejlepší je jí proříznout flexou,pak to jde,sundat bubny,vyndat čelisti,odháknout lanovody.Docela jsem se zdržel těma čelistma,když už byly venku,tak jsem to všechno trohu vyčistil.Dát nový lanovod (šedý-kratší,černý-delší),začal jsem u šroubu ručky,vsadit lanovody do všech ok a příchytů,protáhnout otvorem u bubnových brzd,zkompletovat čelisti,zaháknout lanovody,nasadit bubny,kola,popřípadě odvzdušnit (z brzd.válečku mi vyjel jeden píst),matku na šroubu ručky dotahovat,seřídit účinek ručky-na druhým zubu již nejde pohnout kolem,nasadit krycí plech k výfuku (nové dirky,samořezné šrouby). Re: rucka
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 11.09.2011 16:27 No nevím ale aby to brzdilo na druhém zubu to by nemělo... Nás vždy učily zatáhnout ručku na dva zuby a poté seřídit tak, aby brzdila ručka na cca 5 zub. Ale to už je dááávno možná je to jinak... . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) Re: rucka
Autor: blbounek (IP zapsáno)
Datum: 15.09.2011 05:27 To záleží na jakém autě tě to učili Na druhém zubu má začít brzdit, nejpozději na šestém musí brzdit na max. |