servořízení
Autor: bnmj (IP zapsáno)
Datum: 28.07.2009 11:55 Zdravím všechny, mám problém, praskla mi hadice servo řízení od filtru k chladiči. oddělal jsem klíňák pohánějící čerpadlo. Mám dotaz, jestli ten chladič oleje pro servo je nezbytně nutný. Re: servořízení
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 28.07.2009 12:30 je! Jinak by ho tam soudruzi z NDR nedali
pak se ti přehřeje olej a začne dělat bublinky a to logicky vyůstí v to, že ti začne vynechávat posilovač řízení. PS: jakej "filtr" tam žádněj není??? . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) Re: servořízení
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 28.07.2009 13:49 bnmj:
Záleží na jakém je to autě - na kadetty se třeba chladiče serva nedávaly od výroby. Nebo teda chladič - taková ta ohnutá plechová trubička, která tak ráda teče ... Ale nechápu tvůj dotaz - okruh pro servo je vlastně zapojen do série - takže jakmile cokoliv začne téct musíš vyměnit (opravit) - takže místo chladiče musíš dát jinou hadici. A servo fakt žádnej filtr nemá... Nemyslíš spíš tu nádobku na servokapalinu? Popřípadě, nemáš na mysli chlazení motorového oleje - tam je opravdu hadice od mezikusu nad olejovým filtrem k chladiči oleje - to alke nemá se servem nic společného... Re: servořízení
Autor: kubi (IP zapsáno)
Datum: 25.02.2010 19:35 Kluci, hledal jsem a nenašel, mám problém s hadicemi k servu. Povedlo se mi sehnat servořízení i s motorem C20NE a s brzdiči ATE, to vše za litr, čili víceméně servo zadarmo, je to z Astry F a já bych si to rád přeskládal do Kadetta neboť jezdit na 7,5/9x16 bez serva není úplně ideální.
K problému, kluci, od kterých jsem ty díly bral byli z těch co vzali všecky kable a trubky při vyndávání flexou a tak se chci zeptat, zdali lze nechat přímo na míru vyrobit trubky k servu. Ta Astra měla část vedenou trubičkami a část hadicemi, viz foto. Kadett by to ale měl mít jinak. Bez chladiče. Z návodu jsem zde vyčet, že jedna by měla být tlaková a dvě netlakové. Bohužel neznám ani správnou délku ani průměr hadic na Kadetta a taky by mě zajímalo, na kolik taková akce může vyjít. Zkoušel už to někdo? __________________________________________________________________ Kadett E "Neela" - C13N >> C20XE swap [picasaweb.google.cz] Přílohy: DSC01192.JPG (342.8KB) Re: servořízení
Autor: Chosse (IP zapsáno)
Datum: 03.03.2010 09:24 Kubi, Kadett tam má tu trubku na chlazení taky ale má ji silnější.Ty hadice bych možná mohl zařídit s ocelovým opletem a koncovkama, pokud by to udělali i s trubkama nevím,nechával jsem dělat jen se šroubením kamošovi na tisícovku k olej chladiči... Ideální by bylo sehnat špatný hadice a trubku jako vzor, pokud by to nešlo tak bych musel kuchnout to moje a poměřit to a nechat udělat dle toho.Cenu nevím, ale asi by se to dalo zjistit... Kadett E GSi C20NE rv. 91 |