klepání řízení ve volantu
Autor: Hofman Jaroslav (IP zapsáno)
Datum: 06.10.2009 10:20 Podařilo se mi zaregistrovat a prosím o pomoc s mojí astrou.Astra combi 1,6benzín 8ventil 10/2000 výroba.
Před nedávnem mi odešlo kolečko v převodovce-5 rychlost. V neautorizovaném servisu mi nabídly výměnu za starší tak jsem souhlasil. Po výměně se stává,že pokud je auto v záběru a volant doprava,jakoby se trošku něco pralo a cítím i ve volantu drnčení. Pokud pravou zatáčku jedu bez plynu i se zařazeným stupněm nic to nedělá.Pokud jedu rovně,nebo vlevo nic to nedělá. Vrátil jsem se do servisu a ty mi odpověděli že to není jejich chyba ať si nechám vyměnit čepy řízení-tak jsem udělal-stále beze změn další doporučení vyměnit celé řízení. To už je dost peněz,takže prosím o posouzení, i když vím že je to těžké. Hofman Jaroslav Tábor Re: klepání řízení ve volantu
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 06.10.2009 12:47 no a co homokineťáky? . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) Re: klepání řízení ve volantu
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 06.10.2009 17:55 Možná bych taky mrknul na ložisko kola... Re: klepání řízení ve volantu
Autor: Hofman Jaroslav (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2009 05:50 Homokin.mám nové necelý rok obě strany,ložiska jsou starší při kontrole nenalezena žádná vůle.
To vše jsou dobré rady,ale zcela konkrétně. V úterý Vám odejde kolečko 5 rychlosti,dojedete na stupně 1-4 zcela bez problémů bez klepání atd. Dáte auto na výměnu převodovky,vyzvedne te ho a začne ten problém. Nemohli "soudruzi" udělat nějakou chybu ke které se nechtějí přiznat a já teď budu měnit díl za dílem. Homokinetický kloub je určitě jedna z možností,ale nevím jak bych ho zkontroloval,pokud jedu i ve velké rychlosti doprava a zrovna nepřidám plyn tak to nedělá nic,jakmile přidám plyn tak to začne a stačí když uberu plyn,nebo vyjedu ze zatáčky a srovnám kola a přestane to. Poraďte jak bych mohl zkontrolovat homokineťák,děkuji Hofman Jaroslav Re: klepání řízení ve volantu
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2009 06:10 Kdysi měl někdo obdobný problém, po výměně motoru nešlo auto udržet na silnici. Celý problém byl v tom že mu namontovali pomocný rám motoru na kterém drží i ramena nápravy do jiné polohy než byl původně (šoupli mu ho do strany). Tím mu rozhodili celou geometrii a odklony kol. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil vrabi (07.10.2009 06:12) Re: klepání řízení ve volantu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2009 06:10 Ja bych mozna videl problem nekde v diferaku, ale nenapada mi nic konkretniho. Re: klepání řízení ve volantu
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2009 20:04 Kluci, u Astry když nebude doražená poloosa do převodovky, tak by olej téct nemusel, ale chvět by to mohlo? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená |