www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
6. HiFi :  Technická poradna   rádio, reproduktory 
spínání zesilovače
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2011 12:45

Mám takový problém ve své eFkové Astře.. mám dělanou hudbu z rádia přes zesilovač.. zesilovač má logicky vlastní + kábl z baterky a kostru.. třetí kabl je spínání, které jsem měl napojeno na modrobílý kabl z ISO konektoru.. vše fungovalo do dnešního dne.. zesilovač se již rádiem nezapíná.. měřil jsem co je ok a co ne.. a zjistil jsem, že když měřím ten modrobílý kabl proti kostře karoserie.. tak naměřím jen 0.15V a když dám kostru na hnědý kábl v ISO konektoru tak klasicky 5V.. nerozumím tomu co se stalo confused smileymoody smiley

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery

Re: spínání zesilovače
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2011 20:21

Rádio je neorigo? Značka? Tedy pokud dobře rozumím, jeden pól voltmetru máš na tom spínaném, druhý na karoserii a při zapnutém rádiu naměříš tak málo a když jen přehodíš mínusový na kostru u rádia, máš 5V? Ono by tam ale mělo být napětí sítě. Ještě vem ten volmetr a dej ho mezi karoserii a ten hnědý. Pokud při zapnutém rádiu tam bude víc, než dejme tomu desetina, tak si přikostři rádio.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: spínání zesilovače
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 11.04.2011 16:03

Rádio je již neorigo.. zn. Panasonic..

u ISO konektoru je ještě jeden konektor ve kterém jsou 4 dráty.. 3x hnědobílý a 1x hnědý.. když měřím 3x hnědobíly proti kostře na karoserii naměřím 4.90V a na tom hnědém 0V-vyp. rádio.. 0.13V-zap. rádio.. proti tomu hnědobílému jsem měřil i ten modrobílý sad smiley když ten modrobílý měřím proti hnědému káblu přímo z ISO konektoru.. tak to naměřím jen 0.01V a když to měřím proti obalu rádia tak 0.10V - 0,13V.. kostra ISO konektoru proti kostře karoserie má 0.13V. Když jsem měl vyplé zapalování a pustil jsem rádio.. automaticky se zapl MID a svítily hodiny.. teď se ani ten MID rádiem nesepne. Možná je to náhoda.. možná ne.. ale k tomu včera přestaly blikat blinkry.. asi relé moody smiley

-------------------------------
http://img98.imageshack.us/img98/9787/myopelys8.gif
Astra F GSi 16V M2.8 150ps

[picasaweb.google.com] - monopost gallery



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********   **     **  ********        **   ******   
 **     **  **     **  **              **  **    **  
 **     **  **     **  **              **  **        
 **     **  **     **  ******          **  **   **** 
 **     **   **   **   **        **    **  **    **  
 **     **    ** **    **        **    **  **    **  
 ********      ***     **         ******    ******   
Powered by Phorum.