Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: wallach (IP zapsáno)
Datum: 10.12.2007 22:24 Přebrousit drátěnym kartáem, pak lehce přejet rozbruskou (jen tak lehce škrábnout) natřít 3x odrezovačem a pak kitovat a brousit a brousit a brousit a pak stříknout . . . Dále jen pořádně rozleštit nastříkaný místo . . . Takhle jsem všechny ošklivé ranky opravil a už 3 roky není po nich ani vidět . . .
Opel Astra F Caravan r.v. 1994 ______________________________________________________________________________________ Opel Astra f caravan 1.4i, motor C14NZ Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: E M I L (IP zapsáno)
Datum: 26.11.2008 20:46 Chci se Vás jen zeptat, jaký používáte postup při opravě?
odstranění koroze mechanicky (broušení) - odrezovač - kitování - zákl. barva - barva (metalíza) - lak nebo odstranění koroze mechanicky (broušení) - odrezovač - zákl. barva - kitování - barva (metalíza) - lak P.S.: ..ten odrezovac se me zda mastny. Je dobre ho pouzit pod zakl. barvu? Neni nutne ho jeste pred nanesenim zakl. barvy odmastit? Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 26.11.2008 22:43 Vybrousit na stribrny kov, 2x odrezovac, ten se po zaschnuti jen lehce otre suchym hadrikem a na to 2x zakladovka, Potom teprve kyt (k cemu by byla zakladovka na kytu???), kyt brousit, potom strikaci tmel, brousit a na konec plnic, taky brousit, nejlepe pod vodou.
Ostatne na tohle tema je tady taky jedno krasny a dost obsahly tema. Proto nepisu podrobnosti. Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2008 18:55 Standa> nerika se strikacimu tmelu plnic ? Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2008 20:04 Strikaci tmel a plnic jsou dve ruzne veci. Tmel je hustsi a porad "nasakavy". Plnic je ridky a uzavira prave kytovane vrstvy pro lak. Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 29.11.2008 17:11 Standa> díky, tak už to vím Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: JohnnyB (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2008 13:18 ahoj, mam taky jedno misto, ktery me trapi...je to u hrdla nadrze...poradte jak na to, prijde mi ze je k tomu spatnej pristup. Da se nejak oddelat ten plas a tak?
Diky honza Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2008 20:36 JohnnyB> až shodíš kolo, strčíš hlavu do podběhu tak všechno zjistíš Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: JohnnyB (IP zapsáno)
Datum: 10.12.2008 15:01 Lukin napsal(a):
------------------------------------------------------- > JohnnyB> až shodíš kolo, strčíš hlavu do podběhu > tak všechno zjistíš ok, díky Re: Zastavení koroze oprava laku
Autor: Ivan Sekal (IP zapsáno)
Datum: 25.02.2021 10:50 Opel rezne -Německá auta jsou načasovaná.Ale jen v několika místech.Oprava je k ničemu. Musí se vyměnit celý díl a vyhnije jinde.Použil jsem jinou metodu. Na aku vrtačku jsem nasadil vrtací kužel - prorezlé místo vyvrtám -udělám dírku - pak udělám dírku tak abych se do ,,prahu" mohl dostat od kola.Použiji kompresor na vyfoukání rzi.Prohlédnu světlem -nastříkám BEZOPLACHOVÝ ODREZOVAČ. Asi tak 5x ! nechám měsíc oxidovat. Pak použiji ochranu dutin Rezistin a ten ještě rozředím ,,Dělovým olejem!" Taky na šicí stroje .... asi 5x . Musí to být hodně mastné. Dirky co jsem si předvrtal zalepím záslepkami ,špunty ...opakovat každý rok.Pokud se plech drolí ,rozpadá jako perník, očistím mechaniky, zvětším díru tak dlouho pokud je co čistit. Pak odrezovač opakovaně , prostříkám rezistinem,zalepím karosářským lepidlem Wirt - vystužím hliníkem s kovošrotu zalepím - je to na věky .Navnější karoserii rez - ten je vždy durch - z druhé strany pokud se tam dostanu očistím a vybnatírám U 2161 Blokátor rzi- z druhé strany taky ,přebrousím,překytuji - určitě se vyplatí dělat důkladně spodek a dutiny.Řádně omýt od soli.Nešetřit.Kompresor se doma vyplatí - pak je ochrana spodku a dutin za 400 ročně. |